וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין ניסו קפילוטו להפועל חיפה תקוע, הבלם החל לבדוק אופציות אחרות

18.6.2021 / 17:08

האדומים הגישו הצעה לבלם הוותיק, אך בימים האחרונים אף גורם מהמועדון לא המשיך את המגעים וקפילוטו החליט להתחיל במו"מ גם עם קבוצות אחרות. משפתי הגיע להבנות ויחתום בשבוע הבא, בומשטיין צפוי להצטרף

תקציר: הפועל חיפה - הפועל כפר סבא 2:3/ספורט1

לאחר ההחתמה האחרונה, היתה משוכנעת הפועל חיפה ששני הבלמים שיאיישו את מרכז ההגנה בעונה הבאה יהיו לואי טהא וניסו קפילוטו. אולם לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים המגעים בין קפילוטו למועדון תקועים, והבלם סיפר למקורביו שהחליט לבחון אופציות אחרות. קפילוטו זכה לכמה הצעות בשבועות האחרונים אך העדיף לשחק בחיפה והתמקד במשא ומתן עם המועדון בו שיחק בעונה החולפת, אלא שכעת המבוי הסתום במשא ומתן עשוי להביא לעזיבתו.

בימים האחרונים דעכו המגעים בין הצדדים והמשא ומתן למעשה פסק באופן מפתיע לאחר שהבלם השיב בהצעה נגדית להצעה שקיבל - אף שלפי גורמים המעורים בפרטים, הפערים לא היו גדולים.

ניסו קפילוטו, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
קפילוטו/מאור אלקסלסי

מי שכן יישאר הוא גיא משפתי שהגיע להבנות על תנאיו עם ראשי המועדון, איתם הוא צפוי להיפגש בשבוע הבא כדי לחתום על הארכת חוזה. גם טל בומשטיין צפוי לשחק בקבוצה בעונה הבאה. השוער שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה צפוי לסכם בימים הקרובים ולשמש כשוער המשנה של אוהד לויטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully