וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עלי מוחמד נרכש מבית"ר ירושלים תמורת כ-1.2 מיליון יורו

17.6.2021 / 20:03

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר מניז'ר עובר לאלופה בעסקה הגדולה של הקיץ עד כה. יעקב שחר: "מודה למשה חוגג על המו"מ הענייני והמהיר". בעקבות המכירה, בית"ר תפתח במו"מ עם אבי ריקן

בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול מכבי נתניה/אתר רשמי בית"ר ירושלים

ההעברה הגדולה של הקיץ בליגת העל עד כה נסגרה הערב (חמישי) כאשר בית"ר ירושלים ומכבי חיפה הודיעו על סיכום עסקת עלי מוחמד. הקשר מניז'ר יצטרף לאלופה אחרי שנתיים בקבוצה הירושלמית.

אז כמה מכבי חיפה שילמה? הסכום מורכב מניכוי החוב של בית"ר על ירדן שועה ובערך בכ-1.2 מיליון יורו, כשהירושלמים השאירו לעצמה 20 אחוזים מהכרטיס. מוחמד עצמו עדיין לא חתם רשמית על חוזה ותנאיו האישיים טרם סוכמו, אבל זה יקרה בימים הקרובים. בבית"ר יש לו חוזה עונה נוספת בשכר של מעל 300 אלף יורו. הוא אחרי חמש עונות בישראל ומעתה ישלם מס כישראלי, משמע עלויותיו גבוהות יותר.

בחיפה עדיין מנסים להשאיר את שלושת הקשרים, כולל מוחמד אבו פאני. מקסים פלקושצ'נקו לא נכלל בעסקה, אבל בבית"ר עדיין שוקלים לצרפו ללא קשר.

זו תהיה התחנה הרביעית של מוחמד בן ה-26 בישראל. שחקן נבחרת ניז'ר החל את דרכו בבית"ר תל אביב רמלה, שיחק שלוש שנים במכבי נתניה וב-2019 נרכש על ידי בית"ר ירושלים תמורת כ-1.5 מיליון דולר. בעונה החולפת כבש שני שערי ליגה ובישל שער נוסף.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מול עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
מעתה ישתפו פעולה. עלי מוחמד מול צ'ארון שרי/דני מרון

יעקב שחר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מודה למשה חוגג על המשא ומתן הענייני והמהיר. אני שמח שהשחקן עלי מוחמד מצטרף למכבי חיפה".

מבית"ר נמסר: "עלי היקר היה חלק בלתי נפרד מהמועדון בשנתיים האחרונות, והשתלב בו בצורה מופלאה הן מקצועית והן חברתית. אנו רוצים להודות לבעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, על המשא ומתן הקצר שהתנהל בין הצדדים ומאחלים לעלי בהצלחה בהמשך".

בתוך כך, בבית"ר מתכוונים לפתוח במשא ומתן עם אבי ריקן, שגדל בקבוצה ושיחק בה שש שנים. הקשר סיים את חוזהו במכבי תל אביב ונחשב לשחקן חופשי.

יחד עם שכרו של מוחמד בעונה הקרובה, שעומד על 550 אלף יורו ברוטו, יש כאן התייעלות של קרוב לשני מיליון יורו מבחינת בית"ר - סכום שהוא קריטי לתפעול הקבוצה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully