וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאבקות בסגנון יווני: אולימפיאקוס מציעה לדינוס מיטוגלו חוזה לשלוש שנים

17.6.2021 / 16:00

בזמן שראשי פנאתינייקוס הציבו את השארת הכוכבים המקומיים כיעד המרכזי לקראת העונה הבאה, יריבתם המושבעת מנסה להעביר אליה את שחקן הפנים. נשיא פאו: "לא נדבר על מאמן לפני שנשוחח עם עודד קטש"

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש עם דינוס מיטוגלו. פנאתינייקוס, אתר רשמי
יישארו, יעזבו או ייפרדו? עודד קטש ודינוס מיטוגלו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

ראשי פנאתינייקוס הבהירו היום (חמישי) במסיבת עיתונאים באתונה את מצב המועדון לקראת העונה הקרובה. הבעלים דימיטריס ינאקופולוס אינו צפוי לחזור למעורבות בניהול הקבוצה, וגם לא לתמוך בה מבחינה כלכלית, כך שהתקציב, שנחשב לנמוך ביותר ביורוליג, לא יגדל באופן משמעותי - אלא רק בכפוף לחזרת הקהל לאואקה.

נשיא פאו, טאקיס טריאדופולוס, התייחס בעקיפין לעתידו של המאמן עודד קטש, אבל לא פיזר את הערפל. "אנחנו לא מדברים על מאמן, כי יש לנו מאמן. אנחנו נשב ונשוחח עם קטש, ולפני כן לא נגיד שום דבר בנושא. לא קיימנו שיחות עם ז'ליקו אוברדוביץ'. ברור שכולם היו רוצים לראות אותו בפאו, אבל זה קשה".

מנכ"לי המועדון, אגדות העבר פרנקי אלוורטיס ודימיטריס דיאמנטידיס, ימשיכו להוביל את המערכת לצד טריאדופולוס גם בעונה הבאה. "היעד הראשון והחשוב שלנו הוא לנסות ולהשאיר את היוונים המובילים שלנו", אמר אלוורטיס בהתייחסו לסיום חוזיהם של יואניס פפאפטרו ודינוס מיטוגלו.

שמעון מזרחי עם דימיטריס ינאקופולוס, בעלי פנאתינייקוס. Action Images, אתר רשמי
לא חוזר לתמוך בפנאתינייקוס. דימיטריס ינאקופולוס/אתר רשמי, Action Images

אלא שהמשימה הזאת לא תהיה פשוטה. פפאפטרו, על פי הדיווחים באירופה, מרכז עניין רב מקבוצות צמרת כמו אנאדולו אפס, אולימפיה מילאנו וזניט סנט פטרסבורג, ולוואלה! ספורט נודע כי בקרוב עשוי להתפתח קרב בין שתי היריבות המושבעות של יוון על שירותיו של מיטוגלו.

אולימפיאקוס פנתה למיטוגלו (25, 2.11), שהעמיד אשתקד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ביורוליג, והציעה לו חוזה לשלוש שנים בסכומים ש"גבוהים באופן משמעותי מאלו שהשתכר בפאו", כפי שמתאר זאת מקור המעורה בפרטים.

השחקן עצמו, שמתכונן עם נבחרת יוון לטורניר הקדם אולימפי בסוף החודש, אמר היום כי "אני מקיים שיחות עם פנאתינייקוס וההחלטות בנוגע לעתידי יתקבלו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully