וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים דורשת סכומים גבוהים על עלי מוחמד, פלקושצ'נקו יעשה את הדרך ההפוכה?

17.6.2021 / 11:31

מכבי חיפה מעוניינת מאוד בניז'רי, גורמים העלו את האפשרות של טרייד. בכר רוצה להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הנוכחי

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

קשרה של מכבי חיפה מקסים פלקושצ'נקו מועמד לבית"ר ירושלים, כך עולה בשיחות לא רשמיות שנערכו בין גורמים בשתי הקבוצות. השיחות התמקדו באפשרות שעלי מוחמד יעבור לחיפה, ובמקרה כזה עשוי פלקושצ'נקו לעשות את הדרך ההפוכה לבירה. הקשר שהושאל להפועל חדרה מעוניין לסיים חוזה ולעבור בחו"ל בעונה הבאה, כך שיסכים רק להצעה מפתה מהירושלמים. בנוגע למוחמד, באלופה רוצים מאוד את הניז'רי, אך בשלב זה בבית"ר דורשים עליו סכומים גבוהים מאוד.

בפלקושצ'נקו מעוניינות לא מעט קבוצות, בראשן הפועל חדרה שרוצה מאוד להשאירו, בני סכנין והפועל נוף הגליל, אלא שהצעה מבית"ר עשויה לטרוף את הקלפים. כזכור, הקשר לא פתח את אימוני הרשות עם מכבי חיפה וספק אם ייקח חלק באימונים הרשמיים שיחלו ביום ראשון הקרוב. שני הצדדים מבינים שהשחקן לא בתוכניות המקצועיות של ברק בכר.

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. דני מרון
מבוקש במספר קבוצות. פלקושצ'נקו/דני מרון

בחיפה ממשיכים בניסיונות להתחזק גם בעמדות האחרות. גורמים באלופה סיפרו שבשיחותיו עם ההנהלה הבהיר בכר שהמשימה החשובה ביותר היא להשאיר כמה שיותר שחקנים בכירים מהסגל הנוכחי ולמנוע עזיבה שלהם. המאמן דגל בשיטה זו גם לאחר עונת האליפות הראשונה בבאר שבע, אז מנעו בקבוצה משחקנים רבים שהיו מבוקשים בחו"ל לעזוב והשאירו אותם בבירת הנגב.

בנוסף לשלד הנוכחי, בחיפה רוצים כמובן להתחזק בקשר אמצע אחד, מגן ימני, שחקן כנף וחלוץ, כאשר דין דוד הוא השחקו המועדף. אם לא יצליחו להביאו, עשויים באלופה לנסות לצרף את תאי בריבו, תמורת דמי השבחה למכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully