וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתכוננת לדיון: "נקווה שהעליהום הציבורי לא ישפיע"

16.6.2021 / 9:14

קלינגר וטועמה יעמדו היום לדין בעקבות אירועי הדרבי בגמר גביע המדינה. אזולאי צפוי לחתום מחר, אופטימיות זהירה בנוגע לשהר

הפועל תל אביב תעמוד היום (רביעי) לדין, יחד עם מאמנה ניר קלינגר ועוזר המאמן סלים טועמה, לאחר אירועי הדרבי בגמר גביע המדינה. האדומים יודעים שהמאמן ועוזרו יספגו עונשים רציניים, אך אמרו אתמול: "צריך לשפוט לגופו של אירוע, אדם וסיטואציה ולא ברמת העליהום הציבורי שנעשה כאן - נקווה שזה לא ישפיע. מדובר באירוע נקודתי במשחק מאוד אמוציונלי תחת נסיבות ברורות אותן נסביר ונציג בפני בין הדין". את המועדון ייצג בדיון עורך הדין משה בן דת.

בהפועל ישנה תחושה כי מאז גמר הגביע נעשה לינץ' תקשורתי על מנת שהמועדון והמאמן יספגו עונשים כבדים, אך אם זה יקרה הם לא מתכוונים לשתוק. בהפועל יגבו את הגירסה שלהם בקטעי וידאו ועדויות מהאירוע, כאשר גם ניר קלינגר אמור להתנצל ולהסביר בצורה מפורטת את האירועים שהתרחשו מאחורי הקלעים. בכל מקרה, במועדון כבר רוצים להיות אחרי האירוע ואמרו: "זה מעיק מסיום העונה, רוצים לגמור עם זה ולהתכונן נקי לעונה הבאה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב משתולל על השופט מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יום הדין. קלינגר/ברני ארדוב

שלומי אזולאי אמור לחתום מחר או ביום שישי, לאחר שסוכנו אבי נמני טס לאיטליה עם דור פרץ. בלם הפועל עכו, ג'ורג' דיבה, סגר את תנאיו ויחתום בימים הקרובים. במועדון מעריכים שעם בן שהר הדברים לא ייסגרו בפגישה אחת, כאשר בשלב זה ישנם פערים. יחד עם זאת, החלוץ ששהה בחופשה במיאמי יחד עם דן איינבינדר ובן ביטון, מאוד רוצה להצטרף לאדומים ולכן שני הצדדים יעשו את כל המאמצים להגיע לעמק השווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully