וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי טהא חתם בהפועל חיפה לשנתיים: "שמח לחזור לשתף פעולה עם אלישע לוי"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 18:35

לאחר שעבר בדיקות רפואיות, הבלם ששיחק בבאר שבע חתם על החוזה עם האדומים מהכרמל. גם ניסו קפילוטו צפוי להישאר. נמשכים הניסיונות לצרף את מתיאה ליואיץ', שמחזיק בסעיף שחרור של 175 אלף יורו

בלמה של הפועל באר שבע לואי טהא חתם היום (שלישי) בהפועל חיפה לשנתיים. מוקדם יותר עבר הבלם בדיקות רפואיות ולאחר מכן חתם על החוזה עם האדומים מהכרמל. טהא, שנחת אתמול בארץ אחרי חופשה פרטית, עבר על תנאי החוזה וסיכם את תנאיו. היום כאמור, הוא ערך את הבדיקות הרפואיות ואחריהן נפגש עם ראשי המועדון לחתימה הרשמית.

לואי טהא אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת הפועל חיפה עם הקהל המדהים והאיצטדיון המצוין, למועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן. שמח מאוד לחזור לשתף פעולה עם אלישע לוי שהיה איתי בהפועל באר שבע ובמיוחד שמח להצטרף לקבוצה תחת יואב כץ. תודה לניר קרין הסוכן שמלווה אותי עוד מימיי בהפועל עארבה".

לואי טהא מצטרף להפועל חיפה. עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה, אתר רשמי
מהאדום של באר שבע לאדום של חיפה. טהא/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה

המאמן אלישע לוי רצה מאוד את טהא ומאמין שהוא יהווה שדרוג גדול להגנה. גם ניסו קפילוטו צפוי להישאר ולחתום על חוזה חדש, כאשר עמדת המגן הימני נותרה עדיין פתוחה ולא ברור אם דור מלול יקבל חוזה חדש או שיגיע מועמד אחר.

כמו כן, בחיפה ממשיכים בניסיונות לצרף את מתיאה ליואיץ'. בצוות המקצועי רוצים מאוד את קשרה של בני יהודה אך בשלב זה יש פערים כספיים משמעותיים בין הסכום שהבעלים יואב כץ מוכן לשלם לעומת סכום השחרור של ליואיץ' שעומד על 175 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully