וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס ועוד אפס שווה רק שתיים

3.2.2003 / 21:50

הפועל תל אביב, בעשרה שחקנים מהדקה ה-29 (אנטבי), הצליחה לצאת ממפגש מול מכבי פ"ת נאיבית בתיקו מאופס, והגדילה את הפער בצמרת לשתי נקודות

הרחקתו בדקה ה- 30 של יגאל אנטבי מהפועל ת"א בעוון פגיעה גסה וללא כדור בסולי צמח, טרפה את הקלפים עבור דרור קשטן שעד לסיום המשחק דאג בעיקר שלא לספוג, בכדי לצאת עם נקודה יקרה מפתח תקווה נטולת הפחד. "זה לא מאכזב בהתחשבות בהתפתחות של המשחק" אמר בסיום דרור קשטן שלא ממש ידוע בחיבתו שלא לנצח. הפועל תל אביב נותרת בראשות הטבלה, שתי נקודות לפני מכבי תל אביב ושלוש נקודות לפני האלופה הירוקה מהכרמל.

מחצית ראשונה

קשטן פתח ללא שמעון גרשון ופיני בלילי הפצועים. במקומו של בלילי העדיף קשטן את אבי כנפו על פני עומרי אפק שמאכזב בעת האחרונה את המאמן. גיא לוזון מנגד העלה לראשונה את הרכש מראשון לציון, שלו מנשה לצידו של עידן אלברמן שמצא את דרכו בחזרה להרכב הראשון.

הפתיחה של הפועל ת"א הייתה טובה יותר משל המקומיים אך חוסר יכולת סיום של אבי כנפו ושל סרגיי קלשנקו מנעו מהאדומים יתרון מוקדם. בדקה ה- 30 ארע האירוע הבולט של המחצית, עם עבירה גסה של סולי צמח הצעיר על יגאל אנטבי, השני לא נשאר חייב, לא שלט בעצביו ופגע ללא כדור בצמח. פגיעה בגינה הוציא השופט תבריזי את הכרטיס האדום למגן השמאלי. צמח ספג מלבד הבעיטה מאנטבי גם את הכרטיס הצהוב. עד לסיום המחצית נמשך בעיקר הכיסוח ההדדי של שתי הקבוצות, כאשר הזדמנויות ראויות לא נצפו.

מחצית שניה

במחצית השניה כבר הציגו שתי הקבוצות יותר מאשר מפגן כיסוחים הדדי והתחילו לעשות את מה שמצופה מהן, כלומר לשחק כדורגל. אולם כדורגל לחוד ושערים לחוד.

הפעם היחידה במשחק שהכדור עבר את קו השער הייתה בדקה ה- 60 כאשר אנסומבו הכניע את אלימלך, אך הקוון הרים את הדגל לנבדל ובצדק. דקותיים לאחר מכן בחן סלים טועמה את האינסטינקטים של אוהד כהן שהדף את הכדור לקרן.

בדקה ה- 73 נרשמה ההזדמנות של המשחק מצידו של סלים טועמה שבעט כדור מקרוב לעבר השער של אוהד כהן, הכדור הכניע את השוער פגע בקורה הימנית עבר לשמאלית ויצא החוצה למזלה של פתח תקווה. עד לסיום עוד הספיקה פ"ת ללחוץ וכמעט להפתיע ולכבוש, אך בסיום המשחק 0:0 בין הצדדים.

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן לערוץ 10: "זה מאד קשה לשחק שני שליש משחק עם עשרה שחקנים ולמרות זאת יכולנו לנצח. בכדורגל יש גם משחקי תיקו, זה לא מאכזב בהתחשב בהתפתחות של המשחק למרות שאנחנו תמיד מגיעים בכדי לנצח. צריך לומר תודה לשחקנים שהשקיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully