וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב משנה קונספציה בהעברות. עומר דמארי יאמן את הנערים

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 13:54

בניגוד לשנים קודמות, האדומים הולכים על ישראלים בכירים. ורד ואזולאי צפויים לחתום, גוטליב קרוב לחוזה חדש וגם הפערים עם שהר הצטמצמו. החלוץ האגדי חוזר,הבורר בתביעת ניסו אביטן חייב את האדומים לשלם לו 350 אלף שקל

בהפועל תל אביב מאמינים שעידן ורד ושלומי אזולאי יחתמו היום (שני) רשמית על חוזים לשנתיים הקרובות ויהפכו לשחקני הקבוצה. בנוסף, אדי גוטליב צפוי לחתום על חוזהו החדש לשלוש שנים בימים הקרובים. היעד הבא הוא בן שהר, עמו הצטמצמו הפערים. עדיין אין סיכום סופי בין החלוץ לקבוצה, על אף רצון אמיתי של שני הצדדים לשתף פעולה בעונה הבאה. בכל מקרה, המטרה היא לבנות סגל שיהיה שווה לפחות פלייאוף עליון בעונה הבאה.

עם ההחתמות המסתמנות הללו משנה ניר קלינגר את הקונספציה ומצרף ישראלים דומיננטיים שיוסיפו לו גם מספרים וגם איכות בחלק הקדמי. בסכומים אותם יכולה הפועל תל אביב להציע עבור זרים, ישנו קושי רב לצרף שחקנים שוברי שוויון, ובמסגרת התקציב אין למאמן מקום לטעויות. לאחר השלמת הסגל הישראלי קלינגר יוכל "לקחת את הזמן" בנוגע לזרים, וייתכן שאחד או שניים אף יגיעו להתרשמות.

במועדון חשים כי נעשה עליהום על המאמן ניר קלינגר לקראת הדיון בבית הדין, מתוך כוונה להחמיר בעונשו. גורם במועדון אמר אתמול: "אין לנו חבורה של יח"צנים או משפיעי דעת קהל ואנשים מנצלים את זה. בסופו של דבר מדובר בעוד מאמן שהורחק, גם אם זה היה מקרה קצת יותר חמור ממקרה רגיל, צריך לקחת דברים בפרופורציות ולא לחפש כל הזמן לתלות אנשים. זה לא משרת אף אחד".

* הבוררות בין ניסו אביטן להפועל תל אביב הסתיימה היום, ופסק הדין חייב את האדומים לשלם למאמנם לשעבר 350 אלף שקל.

שחקן אפואל ניקוסיה בן שהר. חשבון הטוויטר של אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
הפערים הצטמצמו. בן שהר/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של אפואל ניקוסיה

הפועל תל אביב הודיעה היום שעומר דמארי מצטרף לצוות המקצועי של מחלקת הנוער ויאמן בעונה הבאה את קבוצת נערים א'. דמארי רשם 160 הופעות במדי הפועל תל אביב בכל המסגרות, כבש 71 שערים והפך ליקיר האוהדים. הוא אמר לאחר המינוי: "כיף לחזור למועדון שכל כך יקר ללבי. אני מודה לעומר בוקסנבוים ולהנהלת המועדון על האמון בי ומקווה שנצליח בדרכנו החדשה".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עומר בוקסנבוים: "אני שמח לצרף את עומר למחלקה. מעבר לידע המקצועי שלו בכדורגל, מדובר באישיות נהדרת ואדם שמחובר מאוד למועדון. אני בטוח שפרק ב' שלו בקריירה יהיה מוצלח לא פחות מפרק א'".

מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן: "אני רואה חשיבות רבה בנוכחות של שחקני העבר במועדון ואין ספק שאישיות כמו עומר דמארי, אחד השחקנים האהובים שדרכו על הדשא בבלומפילד, חייב להיות חלק מהמערכת. אנו בטוחים שיש לו הרבה מה לתרום ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully