וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי הזכייה באליפות: מכבי חיפה פתחה את אימוניה

13.6.2021 / 19:47

בודדים משחקני הסגל השתתפו באימון הראשון יחד עם מושאלים ושחקני נוער. פלקושצ'נקו לא הגיע וצפוי לצאת להשאלה נוספת, אקווה אמור להמשיך בנוף הגליל, עפולה רוצה עוד שחקנים

שבועיים אחרי משחק האליפות שלה, מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) אימון בכורה לקראת עונת 2021/22. המאמן ברק בכר, שחתם בשבוע שעבר לעונה נוספת, הופיע יחד עם עוזרו גיא צרפתי ומאמן השוערים גיא וייזינגר שחתמו אף הם, ואת האימונים העביר מאמן הכושר אורי הראל.

באימון נכחו בודדים משחקני הסגל שזכה באליפות, כמו דולב חזיזה, יובל אשכנזי, עאיד חבשי, טאלב טואטחה, השוער השלישי רועי פוקס והצעירים סתיו נחמני ורוני לאופר. לצדם התאמנו שחקנים שסיימו השאלות כמו טימו מוזי, איהאב אבו אלשיך, איברהים ג'ואברה, מחמוד ג'אבר וגיא דהן, וכן שחקני קבוצת הנוער מוחמד גדיר, סונקו קאבה, אדר אזרואל ואחרים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עוזריו גיא וייזינגר, גיא צרפתי. מכבי חיפה, אתר רשמי
ברק בכר עם עוזריו באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

מדובר כרגע באימוני רשות ומי שלא הופיע הוא מקסים פלקושצ'נקו, שסיים את עונת ההשאלה שלו בהפועל חדרה. הקשר לא נמצא בתכניות וצפוי לצאת להשאלה נוספת, אבל אם לא ימצא קבוצה עד השבוע הבא ייתכן כי יצטרף לאימונים.

הבלם דייויד אקווה נמצא בחופשת מולדת בגאנה ובכל המקרה הכוונה היא להשאילו להפועל נוף הגליל לעונה נוספת. גם סקו טורה, ששיחק כמושאל בעירוני קרית שמונה בעונה הקודמת, לא נכח באימון.

שחקני מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
גם הוא בין המתאמנים. טאלב טואטחה/אתר רשמי, מכבי חיפה

במקביל, מכבי חיפה ממשיכה במגעים לשיתוף הפעולה עם הפועל עפולה. יש סיכום עקרוני על השאלתם של באסם זערורה, מוחמד גדיר, שריף כיוף ורוני לאופר, כאשר הקבוצה מהלאומית רוצה לקבל גם את סתיו נחמני ונהוראי יפרח, אבל לשניים יש הצעות גם מליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully