וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס כבר מחכה לחזור לנבחרת

2.2.2003 / 18:14

רובר פירס חזר לכושר מצויין בזמן האחרון ואומר כי המטרה שלו עכשיו היא לחזור לסגל נבחרת צרפת. פירס: אני מתגעגע לחברים, למדים הכחולים, להמנון הצרפתי

רובר פירס, חלוצה של ארסנל, אומר כי הוא קרוב מאוד לחזרה לכושר מלא וכי הוא מצפה לקבל בקרוב זימון לנבחרת צרפת. מאז חזר לשחק לפני שלושה חודשים אחרי שעבר ניתוח בברך שמנע ממנו להופיע במונדיאל 2002, כבש פירס שמונה שערים, שניים מהם ביום שבת מול פולהאם. "לאט לאט אני מתקרב לרמת המשחק הטובה ביותר שלי", אמר פירס לעיתון צרפתי, "הפציעה כבר שייכת לעבר, ואני יכול לסבול רק מעייפות בגלל עומס המשחקים".

פירס גם ציין שהוא מאוד התרשם מהופעותיהם של חבריו לקבוצה, ובמיוחד מזו של בן ארצו תיירי הנרי, שתפס את הבמה בזמן שנעדר מהמגרשים. "הוא באמת החלוץ הטוב ביותר בעולם, הוא כמו טיל, ומאוד הייתי רוצה לארגן תחרות 100 מטר בין טיטי, ניקולס אנלקה וג'יבריל סיסה" הוסיף פירס. ניקולס אנלקה, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, וג'יבריל סיסה, שחקנה של אוקזר הצרפתית, הם שני חלוצים צרפתים צעירים נוספים שמשחקים בסגנון של הנרי, שבנוי בעיקר על מהירות.

ביום חמישי יפרסם מאמן נבחרת צרפת, ז'ק סנטיני, את הסגל לקראת משחק הידידות מול צ'כיה שייערך ב-12.2, ופירס אומר כי הוא מוכן לזימון. "הנבחרת היא מטרה רצינית בשבילי, התגעגעתי לנבחרת כמו שהתגעגעתי למונדיאל, לחברים, למדים הכחולים, להמנון הצרפתי", ציין פירס.

מה שיכול למנוע מהחלוץ המוכשר את החזרה לנבחרת הוא הסכסוך בין מאמן הנבחרת למאמן ארסנל, ארסן ונגר, שבשנים האחרונות חוזר ומגן על האינטרסים של הקבוצות מול אלו של הנבחרות הלאומיות. פירס אומר כי הוא לא יסרב אם יזומן לנבחרת, אפילו אם ונגר יבקש זאת ממנו. "זה יהיה מאוד קשה בשבילי לסרב לזימון אם יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully