וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא מוותרת על עומרי אלטמן

עודכן לאחרונה: 11.6.2021 / 15:30

האדומים יגישו לכוכב הצעה חדשה לשלוש שנים בתקווה שימשיך. עידן ורד צפוי לסכם ביום ראשון. קלינגר יצרף לסגל בלם משמעותי נוסף, במועדון מעריכים שדני גרופר יישאר אך הכינו אלטרנטיבות למקרה שיעזוב

הפועל תל אביב מנסה להתחזק לקראת העונה הבאה, אך במקביל המאמן ניר קלינגר עושה הכל כדי לשמור על הסגל שלו ובמיוחד על הכוכב עומרי אלטמן. במועדון יגישו לאלטמן הצעה חדשה לשלוש שנים בתקווה להשאירו במועדון בשנים הבאות, כאשר המאמן רואה בו שחקן מרכזי שאסור לוותר עליו. אגב, לצירופו של אלטמן אין קשר לעידן ורד, שאמור לסכם את תנאיו ביום ראשון ולהפוך רשמית בשבוע הבא לשחקן המועדון.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
ימשיך להבקיע עבור הפועל תל אביב גם בעונה הבאה? אלטמן/ברני ארדוב

אדי גוטליב, שנמצא בחופשה, אמור לחתום לשלוש שנים עם חזרתו לארץ, כאשר כל הפרטים כבר מסוכמים. ניר קלינגר יצרף בנוסף בלם משמעותי נוסף, ישראלי או זר. לואי טהא הוצע למועדון אך כרגע לא נפתח מו"מ. במועדון מעריכים כי דני גרופר יישאר העונה ולא יעבור לחו"ל אך ניר קלינגר כבר הכין מספר אלטרנטיבות למקרה שהוא יעזוב. ללא קשר, דורון ליידנר אמור להפוך לשחקן הרבה יותר משמעותי בעונה הבאה.

בנוגע לאושר דוידה, סוכנו דודו דהאן עדכן את ראשי המועדון כי ישנן מספר הצעות עבורו אך לא בסכומים אותם הם דורשים, כאשר האפשרות של השאלה עם אופציה לא מקובלת על ראשי האדומים בשלב זה. במקביל, מנסים בהפועל תל אביב למצוא מתווה מתאים בו בן שהר יגיע, אך כרגע הצדדים רחוקים מסיכום. בנוסף, הפועל תל אביב קרובה לסכם עם רמת השרון על שיתוף פעולה שבמסגרתו בכל עונה מספר משחקניה הצעירים של הקבוצה יושאלו לרמת השרון, כאשר הם יחוייבו לתת להם דקות משחק משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully