וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שון גולדברג חתם לשתי עונות, חוזהו של טואטחה יותר?

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 22:44

המגן של הפועל באר שבע בשתי העונות האחרונות הצטרף אל האלופה ואל ברק בכר, שאימן אותו בעבר בבירת הנגב: "שמח מאוד להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה, מחכה כבר לפגוש את האוהדים"

שון גולדברג חתם במכבי חיפה. המגן השמאלי של הפועל באר שבע בשתי העונות האחרונות חתם היום (חמישי) לשנתיים אצל האלופה ואמר: "אני שמח מאוד להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה ומחכה כבר לפגוש את הקהל באצטדיון".

עכשיו יש בסגל של מכבי חיפה שלושה מגנים שמאליים שכן גולדברג מצטרף אל סאן מנחם וטאלב טואטחה. לגבי האחרון, במכבי חיפה ינסו להתיר את חוזהו. המטרה תהיה לנסות להעביר את טואטחה לקבוצה אחרת ואם לא תימצא כזו, ינסו להתיר את חוזהו.

שון גולדברג שחקן מכבי חיפה עם יעקב שחר, גל אלברמן. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
אחד היחידים ששיחקו בשתי החיפאיות ושתי התל אביביות. גולדברג/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

גולדברג בן ה-26 שיחק כבר אצל ברק בכר בהפועל באר שבע, בה כאמור שיחק בשתי העונות האחרונות. המגן עבר ברוב קבוצות הצמרת של הכדורגל הישראלי עד כה בקריירה. הוא גדל בנוער של מכבי תל אביב, ממנה הושאל להפועל תל אביב, בני יהודה ובית"ר ירושלים, ב-2018/19 שיחק בהפועל חיפה ואחרי עונה אחת שם חתם בהפועל באר שבע. עכשיו הוא מגיע למכבי חיפה ויפגוש בדרבי את האקסית שלו. גולדברג הוא בסך הכול השחקן החמישי אי פעם שמשחק בשתי התל אביביות ושתי החיפאיות אחרי יוסי קרמר, עדן בן בסט, גילי ורמוט ודודו ביטון.

בלי קשר לגולדברג, ברומניה מדווחים שבעלי סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי הפסיד לבוגדן פלאניץ' בתביעה מולו ויצטרך לשלם לו 170 אלף יורו. אם לא ישלם, יופחתו לקבוצתו שלוש נקודות.

מכבי חיפה נפרדה הערב רשמית מהקשר ההולנדי יאניק וילדסחוט שעוזב אותה אחרי שתי עונות. וילדסחוט, שכבר נפרד מהירוקים בפוסט שהעלה באינסטגרם, רשם 63 הופעות במדי הקבוצה, כבש שבעה שערים והיה כמובן חלק מהקבוצה שזכתה העונה באליפות למרות שלאחר שעבר פציעה חל פיחות משמעותי במעמדו והוא לא זכה לדקות משחק רבות. הוא סיים את חוזהו במכבי חיפה, שהחליטה לא להמשיך את ההתקשרות, ולכן עוזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully