וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא העניקה מלגה נוספת על שם עמרי יונגר

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 12:01

המועדון העניק את המלגה בשנה השנייה, הפעם לדניאל מזרחי, שייסע למחנה אימונים של ריאל מדריד. הפרס מחולק על שמו של שחקן הנוער לשעבר של המועדון, שהלך לעולמו בגיל צעיר ממחלה קשה

אתמול (רביעי) התקיים במתחם האימונים באיצטדיון לויטה אירוע מרגש, בו הוכרז דניאל מזרחי כזוכה במלגה על שם עמרי יונגר ז"ל לעונת 2020/21. מזרחי יטוס בחודש יולי למחנה אימון של ריאל מדריד בסטנדרט האימון הגבוה ביותר שניתן לדמיין. לזוכה הטרי יצטרף גם אורי אשל, שזכה במלגה בעונה שעברה ולא נסע מפאת מגיפת הקורונה. המלגה נתרמת על ידי WIX, בה עבד עמרי יונגר ז"ל ובשיתוף איסתא.

האח השכול של עומרי יונגר עם מזרחי ואשל. carolinamemories,
אחיו של עמרי יונגר ז"ל עם דניאל מזרחי ואורי אשל/carolinamemories

לפני שנתיים החל שיתוף הפעולה המיוחד בין מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא למשפחת יונגר במטרה להנציח את עמרי ודרכו המיוחדת. קבוצת נערים ג' במחלקת הנוער במועדון החלה להיקרא על שמו של עמרי, ונוסדה מלגת הצטיינות ייחודית בה יזכה בכל שנה שחקן אחד מהקבוצה הזו.

השחקן הזוכה במלגה הוא זה שהצטיין בעיקר ובפרט בתרומתו הערכית לקהילה, לקבוצה ולמועדון, שחקן המייצג ערכי כבוד, חברות ומצוינות על המגרש ומחוצה לו, ערכים בהם האמין עמרי ז"ל ואף יישם בחייו.

יונגר ז"ל שיחק בעמדות בלם וקשר אחורי במועדון מגיל 7 ועד גיוסו לצבא. "עמרי האמין בעבודה קשה, היה שחקן קבוצתי, חרוץ וצנוע, שהתייחס אל הכדורגל כאל דרך חיים ואת מסלול חייו העביר בשמירה על אורך חיים ספורטיבי ומקצוענות", מוסרים במועדון. הוא הלך לעולמו בגיל צעיר ממחלה קשה.

עומרי יונגר ז"ל. carolinamemories,
עמרי יונגר/carolinamemories

בהפועל כפר סבא מציינים: "המועדון חרת על דגלו בעונות האחרונות תפיסה לפיה 'האדם לפני השחקן', כזו המקדמת ומייצגת ערכי כבוד, חברות, אזרחות טובה, שוויון ועוד העולים בקנה אחד עם מצוינות ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully