וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן מונה למנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, גיא צרפתי ימשיך כעוזר מאמן

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 19:29

תפקיד חדש ויוקרתי לכדורגלן העבר. רוקאביציה ינחת ב-21 ביוני כדי להיפגש עם ראשי המועדון ולהאיץ את המגעים, אבל בודק אופציות במפרץ. הירוקים בודקים אפשרות לצרף את דין דוד

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על מינויו של גל אלברמן למנהל הספורטיבי של המועדון. במסגרת תפקידו, כדורגלן העבר יהיה אחראי בין היתר על בניית אסטרטגיה מקצועית ארוכת טווח, ניהול מערך הסקאוטינג ושילוב שחקני האקדמיה.

אלברמן בן ה-38 פרש במדי מכבי חיפה וב-2019 מונה לעוזר המאמן של מרקו בלבול. בתחילת העונה הקודמת מונה לראש מערך הסקאוטינג של המועדון. באתר הרשמי של מכבי חיפה נכתב: "בכל אחד מהתפקידים אותם ביצע גל, הוכיח יכולות, מקצועיות ושיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים. לפני כשנתיים נשלח אלברמן על ידי המועדון ללימודי תואר שני ניהולי עבור שחקני כדורגל בינלאומיים של אופ"א בשוויץ".

הנשיא יעקב שחר התייחס למינוי: "אהבתי את גל כשחקן והערכתי מאד את עבודתו כחלק מהצוות המקצועי בשנתיים האחרונות. גל מביא לכל תפקיד אותו הוא מבצע במגרש ומחוצה לו, אישיות נהדרת, מקצועיות ויכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא ואפקטיבי עם כל הגורמים במועדון. אני מאחל לנו ולגל הצלחה גדולה".

אלברמן אמר לאתר הרשמי: "מודה לראשי מועדון הכדורגל מכבי חיפה על ההזדמנות האדירה והמאתגרת להתמנות למנהל הספורטיבי של המועדון. לפני כשנתיים יצאנו יחדיו לדרך משותפת, בתחילתה שימשתי כעוזר מאמן ולאחריה כראש מערך הסקאוטינג במועדון. כולי תקווה ואמונה ששיתוף הפעולה יניב תוצאות והצלחות מרובות בזירה המקומית והאירופית בשנים הבאות".

בנוסף הודיעו הירוקים שגיא צרפתי ימשיך רשמית כעוזרו של ברק בכר, וכך גם גיא וייזנגר מאמן השוערים. צרפתי אמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "אני שמח להמשיך במכבי חיפה. התחלנו דרך מרגשת ביחד. מועדון עם אנשים אלגנטיים ועוצמתיים, מאמן מדהים, צוות נפלא וקהל אדיר. מחכה כבר לחזור לדשא כדי להמשיך בדרך המרגשת הזו".

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה גל אלברמן. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
שדרוג. אלברמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

חלוץ מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, צפוי לנחות בישראל ב-21 ביוני במטרה להיפגש עם ראשי המועדון ולדון בהארכת חוזהו. רוקאביציה נמצא עם נבחרת אוסטרליה שמשחקת במוקדמות מונדיאל 2022 ואחרי שיסיים את המשימה הלאומית, יבלה כמה ימים בחופשה בדובאי.

לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים החל סוכן זר לשוחח עם קבוצות בדובאי בפרט ובליגות אסייתיות נוספות בכלל, ולהציע את החלוץ האוסטרלי. כמה קבוצות הביעו עניין במלך השערים של ליגת העל וביררו את העלויות הכרוכות בצירופו. לפי מקורביו של רוקאביציה, הוא מעדיף להמשיך לגור בישראל ולשחק במכבי חיפה, אך בוחן אפשרויות אחרות למקרה והמשא ומתן עם הירוקים לא יבשיל לכדי חתימה.

דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
המאבק עליו מתחמם. דוד/דני מרון

בינתיים במכבי חיפה עסוקים גם בחיפושים אחר חיזוק ובימים האחרונים ביררו עם נציגו של דין דוד את העלויות הכרוכות בצירופו. ראשי מ.ס אשדוד הסמיכו את הסוכן דודו דהאן לנהל את המגעים בנוגע לדוד והוא כבר מנהל מגעים מתקדמים עם מכבי תל אביב. יחד עם זאת, הסוכן שוחח גם עם ראשי חיפה לאחר שבצוות המקצועי של הירוקים הבהירו שהיו שמחים לראות את החלוץ מצטרף.

יש לציין שעסקת דוד היא מורכבת מפני שבמ.ס. אשדוד דורשים סכום גבוה או לחילופין סכום כספי נמוך יותר ושחקנים. בינתיים לא נראה שבאשדוד רוצים שחקנים של חיפה מלבד מוחמד עוואד.

מי שצפוי לעזוב הוא מוחמד אבו פאני. נציגיו של השחקן מחפשים עבורו קבוצה בטורקיה ובאיטליה והוא הוצע לקליארי. אבו פאני כזכור מעוניין לעזוב וההערכה היא שהוא יימכר לקבוצה בחו"ל. אם וכאשר זה יקרה, מכבי חיפה תנסה לצרף את עלי מוחמד או גבי קניקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully