וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד נפרד מבית"ר ירושלים עם "חיוך ודמעה": "הגיע הזמן לעבור לתחנה הבאה"

8.6.2021 / 10:57

הקפטן שהתבשר שלא יקבל הצעה מבית"ר, הודיע סופית על עזיבה בפוסט אמוציונלי: "לצערי אף אחד מהקבוצה לא פנה אליי, אבל זה לא מפתיע. אני מרגיש מוצף, מערבולת של רגשות. יש לי רצונות ושאיפות, עוזב בגאון ומלא באהבה". עדיין לא סגר באף קבוצה אחרת

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

עכשיו זה סופי: עידן ורד נפרד מבית"ר ירושלים. הקשר בן ה-32 ששימש בשנים האחרונות כקפטן הקבוצה, הודיע בפוסט אינסטגרם על סיום דרכו, חמש שנים אחרי שהחל את הקדנציה השנייה במועדון מהבירה. ורד עדיין לא חתם באף קבוצה אחרת, אולם בית"ר כבר הבהירה לו באמצעות סוכנו אבי נמני שלא תוכל להגיש לו הצעה.

"איך מסכמים כל כך הרבה שנים? איך מסכמים עזיבה של בית? השיא? ענידת סרט הקפטן של המועדון האדיר הזה שנקרא בית"ר ירושלים. אני כותב ואני מרגיש מוצף, מערבולת של רגשות", כתב ורד. "עברתי הכל בעולם הכדורגל, מנעד התחושות נע בין אושר צרוף של זכייה בתארים, זכות לרגש את הקהל, כיבוש ובישול שערים ואפילו מעורבות במאבקי הישארות. תמיד הייתי אדם ושחקן נאמן למערכת, שמתי את טובת המועדון לפני הכל. לוקח אחריות על תקופות פחות טובות ומאושר בהצלחות.

"אבל על דבר אחד אני מתחייב, תמיד נתתי את הלב שלי, עד טיפת זיעתי האחרונה, עד שנגמר לי האוויר, 100 אחוז בכל רגע ורגע. לצערי אף אחד לא פנה אלי. מעליב? כן. מופתע? לא. מכבד את המקום שהיה עבורי בית ולכן זה המקום להגיד: תודה! לקהל שחיבק אותי ואימץ אותי לחיקו מהשנייה הראשונה לפני 14 שנה ותמיד היה שם בשבילי.

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. דני מרון
"עוזב בחיוך ובדמעה". עידן ורד/דני מרון

"תודה לכל מי שחלק איתי את חדר ההלבשה לאורך השנים בבית וגן, למאמנים שנתנו בי את האמון, למאיר הרוש שהוא סמל לא פחות מאף שחקן שהיה בבית"ר אי פעם, נכס אמיתי, אבא של כולם.

יש לי רצונות ושאיפות ולכן הגיע הזמן לעבור לתחנה הבאה, זאת קריירה של כדורגלן ואני מכיר בזה. עוזב בגאון, מלא באהבה, עם חיוך ודמעה".

ורד שיחק במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, ולבש לראשונה את מדי הקבוצה הבוגרת בשנת 2007. הוא שיחק בבית"ר עד שעבר למכבי חיפה ב-2010, וחזר ב-2016 אחרי חמש שנים בכרמל וניסיונות לא מוצלחים לפתח קריירה בחו"ל במדי הכוכב האדום בלגרד ואוטווה הקנדית. ורד אף זכה עם בית"ר בגביע המדינה בשנת 2008 ופעמיים בגביע הטוטו, ב-2010 וב-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully