וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג הבהיר: מי שיסרב לדון על קיצוץ, ייפרד מבית"ר ירושלים

8.6.2021 / 8:03

בקבוצה מבינים את התסכול אבל מבהירים: "הקיצוץ לא נועד למטרות רכש". השחקנים מתכוננים: "ינסו לאיים ולהפריד בינינו". עידן ורד יזומן לשיחת הבהרה?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

בית"ר ירושלים תחל בימים הקרובים בשיחות עם השחקנים על קיצוץ בשכרם לעונה הקרובה. הבעלים משה חוגג נחוש בדעתו ואף הבהיר להנהלת המועדון כי שחקן שמסרב בתוקף לדון על כך, ייפרד מהקבוצה. יתרה מכך, גורמים במועדון הוסיפו: "לא מקצצים לשחקנים בשביל רכש, יהיה רכש מינימלי ב-3-4 עמדות כדי שתהיה בכלל קבוצה. הסגל הנוכחי יורד ליגה, השחקנים יודעים את זה".

אבל עם כל ההבנה למצב, בשלב זה השחקנים לא מוכנים לשמוע על קיצוץ, במיוחד לא על 30 אחוז כפי שדורשים במועדון. השחקנים עדיין לא התייעצו עם ארגון השחקנים בנושא, אך אמרו: "ברור שינסו להפריד בין שחקנים, לייצר לחץ ולאיים. הם בונים על זה שבסוף זה כל שחקן והאינטרס שלו. אף שחקן לא רוצה מלחמה, אנחנו רוצים להתפרנס ושיכבדו את החוזה שלנו".

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, ליד חבר הכנסת ניר ברקת. דני מרון
"הקיצוץ לא יממן את הרכש?". חוגג/דני מרון

בבית"ר מתעקשים בשלב זה לדרוש מהשחקנים קיצוץ של 30 אחוז בשכרם אך לוקחים בחשבון כי ייתכן שהקיצוץ יהיה נמוך יותר. בעיה לא פשוטה צפויה לבית"ר גם מול הזרים עלי מוחמד ומרקו ינקוביץ'. "שיורידו לינקוביץ' 20 אחוז ויראו איזו שכונה הוא יעשה להם. הוא יבקש שחרור או שיתאמן בהליכה, וזה הפתרון הכי גרוע שיכול להיות. חבל שלא מבינים את זה", אמר אחד השחקנים.

בבית"ר מבינים את הכעס של השחקנים וגורם במועדון אמר: "מקצצים כאן בכל פינה. לאט לאט הם יבינו את המצב. זה לא נעים גם לנו, גם אוחנה שמדבר איתם מקצץ, גם מוני ברוש. לא יודעים בכלל לאן זה יגיע וכולם בלחץ אטומי".

ארווין קומאן ינחת בישראל בשבוע הבא, אך בבית"ר ישוחחו עם המאמן בימים הקרובים כדי לקבל החלטה האם לטוס למסע משחקים בארצות הברית בתחילת יולי, כאשר כרגע הכיוון הוא חיובי, בשל ההכנסה הכספית.

בנוגע לרכש, המאמן יתמקד בבלם וחלוץ זרים ובקרוב תוגש הצעה כספית לדור אלו, שאמור להיות המגן הימני של הקבוצה בעונה הקרובה.

בנוגע לעידן ורד, הדברים לא תלויים במאמן הנכנס אלא ביכולות הכספיות של המועדון. בשלב זה לא תוגש הצעה לשחקן, אך ייתכן שיוזמן לשיחת הבהרה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully