וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים נשים: הפועל יקנעם סיימה במקום החמישי בטורניר של הליגה האירופית

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 12:48

היסטוריה לענף: הנציגה הישראלית הרשימה בדניוב ליג בהונגריה, ותחפש ספונסרים כדי לאפשר את המשך המשחקים באירופה. שונית סטרוגו: "כבוד אדיר, הראינו שאנחנו שייכות לרמות האירופיות"

הפועל יקנעם כדורמים נשים. הדניוב ליג, אתר רשמי
הישג נפלא. הפועל יקנעם/אתר רשמי, הדניוב ליג

היסטוריה למועדון הכדורמים הפועל יקנעם: קבוצת הנשים של המועדון רשמה היסטוריה לענף כאשר לקחה חלק בליגה האירופית, דניוב ליג. מדובר בליגה המאגדת בתוכה מועדונים מכל אירופה בגילאים השונים וכעת קבוצת הנשים של יקנעם, שנחשבת לקבוצה החזקה בארץ, קיבלה הזמנה להצטרף. הליגה האירופית משוחקת במתכונת של חמישה טורנירים בשנה - בכל פעם במדינה אחרת - וביקנעם הוזמנו לטורניר הראשון של הליגה שנערך בסטנש, הונגריה.

יקנעם הייתה חלק מעשר קבוצות ביניהן קבוצות מהטופ האירופאי מסרביה, הונגריה, קרואטיה ומדינות אחרות שנחשבות למעצמה בענף. הנציגה הישראלית סיימה במקום החמישי בטורניר עם שלושה נצחונות, תיקו אחד והפסד בודד.

השחקניות של המאמן הסרבי מילוש בראדיץ' והמאמנת-שחקנית שונית סטרוגו ניצחו את מארחת הטורניר סנטש ההונגרית 7:8 במשחק הראשון, בשני רשמו 6:11 על ווידוינה הסרבית, בשלישי הפסידו 11:10 למלדוץ' הקרואטית, ברביעי סיימו ב-12:12 עם אגר ההונגרית ובחמישי התגברו על פאולילינה הסרבית. אל המשחק האחרון הגיע שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס שהיה אורח הכבוד של המועדון הישראלי.

כעת ישובו שחקניות יקנעם למשחקי הפלייאוף ולאחר שזכו העונה גביע המדינה ינסו להשלים דאבל. אל הסגל שכולל שחקניות בולטות ביניהן סטרוגו, יהב פרקש, מיה שחורי, נגה לוינשטיין, דר מנקרמן, ענבר ברנע, עדן טל, אביגיל פליקס, טליה דרור, מיכל כץ ונופר הוכנברג הצטרפו שלוש שחקניות חיזוק - נדה מנדיץ' הסרבית שחיזקה את הקבוצה במסגרת האירופית וכן שתי שחקניות המועדון ענבר גבע וליאור בן דוד שיצאו השנה לשחק בליגת המכללות בארצות הברית והגיעו במיוחד לטורניר האירופי ולפלייאוף.

ביקנעם פועלים כעת במרץ להשגת ספונסרים כדי לאפשר כלכלית את המשך ההשתתפות בליגה האירופית כאשר ראשי הליגה אף הזמינו את המועדון לקחת חלק גם עם קבוצות הנוער והנערים. העלויות גבוהות, ולכן יחפשו בקבוצה מימון לכך.

מנכ"ל המועדון שונית סטרוגו אמרה: "אין ספק שמדובר בכבוד אדיר עבור המועדון וגם עבור הענף בישראל. הצגנו יכולת גבוהה לאורך כל הטורניר והראינו שאנחנו בהחלט שייכות לרמה האירופית. המועדון שלנו חרט על דגלו מקצוענות לצד ערכים והעובדה שהבנות הוכיחו שהם ברמה אירופית גבוהה מדברת בעד עצמה. אנו פועלים כעת לגייס את המשאבים כדי לאפשר למועדון להמשיך ולקחת חלק במפעל אירופי כל כך מכובד. מדובר במפעל שירים משמעותית את הרמה ואת ההישגיות של המועדון ואנו מקווים ומאמינים שנמצא שותפים לדרך כדי שנוכל להעניק לשחקנים במועדון את האפשרות לקחת חלק במפעל כל כך מכובד מול שחקנים ברמה הגבוהה ביותר שיש".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully