וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת ה"תהליך" של נבחרת ישראל: אבו פאני עשוי לפתוח מול פורטוגל

7.6.2021 / 8:00

אחרי שהרשים מול מונטנגרו, קשר מכבי חיפה עשוי לפתוח ולהמחיש את השינוי שמתכננת הנבחרת לקמפיין הבא. סאן מנחם בספק לפורטוגל (רביעי, 21:45)

גדי קינדה אחרי הופעת הבכורה בנבחרת ישראל והשער נגד מונטנגרו/ההתאחדות לכדורגל

אחרי הניצחון המרשים על מונטנגרו, בנבחרת ישראל מבינים שהמשחק מול נבחרת פורטוגל יהיה שונה בתכלית (רביעי, 21:45). המאמן וילי רוטנשטיינר ימשיך במערך של שלושה בלמים, כאשר מי שעשוי לקבל את הקרדיט בהרכב אחרי ההופעה המצוינת שלו כמחליף ביום שבת הוא מוחמד אבו פאני.

שחקן נבחרת ישראל יונס מלדה, מול מרקו ינקוביץ', נבחרת מונטנגרו. רויטרס
ניסיון לרענן. ישראל/רויטרס
מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. רויטרס
חושב קדימה. רוטנשטיינר/רויטרס

בסיום המשחק מול מונטנגרו זכה אבו פאני לחיבוקים ועידוד רב מאנשי הנבחרת. גם גדי קינדה זכה למחמאות גדולות על יכולתו. "יש שחקנים צעירים מוכשרים מאוד בנבחרת", אמר אחד השחקנים, "הצערה זה לא משהו שקורה בבום והם לומדים מהוותיקים אבל אין ספק שבקמפיין הקרוב יהיו הרבה שחקנים שלא קיבלו הרבה קרדיט בעבר ויהיו משמעותיים מאוד בנבחרת".

המגן השמאלי של הנבחרת סאן מנחם ממשיך לסבול מרגישות במפשעה. עם זאת ההערכה אצל אנשי הנבחרת שמנחם ייכלל בסגל למשחק מול פורטוגל. "לא נסכן את סאן", אמר גורם בנבחרת, "אך אם הוא ירגיש שהוא מסוגל לשחק הוא יקבל את הדקות שלו". במקביל, רוטנשטיינר צפוי לתת הזדמנות גם לשחקנים שלא שיחקו במשחק הקודם, דוגמת אוסאמה חלאיילה, שעשוי לקבל דקות נגד פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully