וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מתנצל, ומבהיר: "כל יפי הנפש לא יבינו את תחושת הגועל"

4.6.2021 / 12:05

בתגובה ראשונה לאירועי הדרבי הסוער, מאמן הפועל תל אביב השתלח באוהדים הצהובים "כפויי הטובה" ובצוות השיפוט: "הקללות המרושעות גרמו לי להגיב כפי שהגבתי, ומי שלא חווה זאת יתקשה להבין. אלמלא שיבוץ גרוע של צוות השיפוט, היינו זוכים בגביע"

ניר קלינגר מסמן תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי תל אביב/ספורט1

כמעט יומיים אחרי סערת הדרבי, ניר קלינגר הגיב לראשונה. מאמן הפועל תל אביב פרסם היום (שישי) את תגובתו לאירועי גמר הגביע, בו כזכור הפסידה קבוצתו 2:1 למכבי תל אביב אחרי דרמה בדקות הסיום, כולל פסילה של שער לאדומים. קלינגר שתקף באותן דקות את השופט ארז פפיר וסימן תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי תל אביב, מתנצל רק באופן חלקי.

"לאחר משחק גמר גביע המדינה ולאחר שנשלף לעברי הכרטיס האדום  בחרתי שלא להתראיין בשל סערת הרגשות בה הייתי נתון, קשה לי לתאר עד כמה. העדפתי לא לדבר ולחכות לנשום ולהירגע. להלן תגובתי לאירועים: לפני הכל אני מבקש להודות לשחקנים שלי על משחק הקרבה נהדר ועל יכולת טקטית ומנטלית יוצאת דופן. אני משוכנע שאלמלא שיבוץ גרוע של צוות השיפוט והחלטות שיפוט גרועות להחריד היינו בוודאי זוכים בגביע המדינה, שאותו כל כך כל כך רצינו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב משתולל על השופט מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תגובה ראשונה. קלינגר/ברני ארדוב

קלינגר המשיך: "לקהל האדום שלנו, מתחשק לי לחבק אישית כל אחת ואחד מכם, אתם אדירים. תודה על תצוגת עידוד בלתי נשכחת ועל מאות הודעות תמיכה שקיבלתי מכם לאחר המשחק. ריגשתם אותי מאוד. וכמובן למשפחתי האהובה שעומדת לצידי כחומה בצורה בכל השמחות והסערות. לעניין התגובה שלי לקללות ושירי השנאה והנאצה שהופנו כלפיי מצד אוהדי היריבה. מי שלא חווה זאת על בשרו יתקשה להבין. הקללות המרושעות גרמו לי להגיב בצורה שהגבתי (תנועה מגונה ולא ראויה) בלהט הרגע ובסערת הרגשות שביעבעה בי לאורך כל המשחק. הקללות והאיחולים למיניהם לא פסקו לרגע. הן עברו לי ליד האוזן, וכמו תמיד הבלגתי עד הרגע שבו הבנתי שזה לא רק הקומץ שיושב או עומד מאחורי הספסל שלנו מקלל וזורק חפצים, אלא רוב אוהדי היריבה שרים שירי נאצה. צר לי מאוד על כך שנשיא המדינה מר רובי ריבלין נחשף לדברים האלה במעמד כזה, צר לי בפני צופי הטלויזיה שנאלצו לצפות ברגע הזה מבלי שנחשפו למה שהוביל אליו. בפניכם אני מתנצל. הילד שבי דיבר מגרוני, זה ששונא עוולות ומכיר רק שלוש מילים - צדק, הגינות וניצחון.

"כל יפי הנפש שמעולם לא חוו התקפות מילוליות ושירי נאצה לא יבינו לעולם את תחושת הגועל הקשה שאותה חשתי באותו רגע, אשר גרמו לי לעשות את שעשיתי. מבחינתי כפיות טובה היא התכונה הגרועה ביותר שאדם יכול לסגל לעצמו. מעולם לא התרסתי ולא התגריתי ולא אמרתי או עשיתי משהו שיפגע במועדון הכדורגל מכבי תל אביב. העובדה שבשתי העונות האחרונות אני מאמן את הפועל תל אביב ועושה זאת בתשוקה ובמסירות ומרגיש כל כך מחויב למועדון הזה, היא כי כזה אני. טוטאלי ומחוייב למקום העבודה שלי שקיבל אותי כל כך יפה ובזרועות פתוחות. אני מאושר וגאה להיות המאמן שלכם - שחקנים, צוות, הנהלה ואוהדים יקרים, ומקווה שאמשיך להצעיד את המועדון המיוחד שלנו עוד שנים רבות. אני יודע וברור לי שמגיע לי לשלם על מה שעשיתי גם אם הדבר קרה מתוך סערת רגשות בעוצמה שקשה לתאר, ואקבל את הדין כמו גבר".

ההתפרצות של קלינגר לעבר השופט וכן התנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי מכבי תל אביב, צוינו בדוח השיפוט ועלולים להוביל לעונש חמור נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully