וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נפגשה עם רועי גורדנה, דיווח: חואנחו נייטו מעדיף להישאר בספרד

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 16:46

הירוקים הבינו שלפחות אחד מהקשרים יעזוב והאיצו את המגעים עם קשר מ.ס. אשדוד, ששוקל הצעות נוספות אבל עשוי להיענות בחיוב. אבו פאני צפוי לעזוב, המגן הספרדי מתרחק. למרות הפערים עם בכר: בקבוצה מעריכים שיחתום בימים הקרובים

יעקב שחר רוקד בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום גולשים

ראשי מכבי חיפה נפגשו אמש (חמישי) עם רועי גורדנה והציעו לו רשמית להצטרף לקבוצה בעונה הקרובה. כזכור, כבר בתחילת מאי גיששו בחיפה עם קשר מ.ס. אשדוד בנוגע לאפשרות שיצטרף אם אחד משלישיית הקישור יעזוב, וכעת כשבחיפה מבינים שיש סיכויים גדולים שלפחות אחד מהם יעזוב, הם החליטו להאיץ את המגעים איתו. הקשר שמע על ההצעה והבהיר שהוא מחזיק בהצעות נוספות, אך בחיפה מאמינים שההצעה קוסמת לו מאוד.

מי שצפוי לעזוב הוא מוחמד אבו פאני. הקשר לא מעוניין להמשיך בשורות האלופה ומכוון לחו"ל, כשסוכניו מנסים למצות את האופציות שלו בשוק. במקביל, גם נציגיו של נטע לביא מחפשים עבורו הצעות מחו"ל, והקשר מחזיק בהבטחה בעל פה מיעקב שחר שיקבל אור ירוק לעזוב אם יקבל הצעה מרשימה מאירופה.

שחקן מ.ס. אשדוד רועי גורדנה מול שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
ישתפו פעולה בעונה הבאה? גורדנה מול רוקאביציה/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

גם חוסה רודריגס מחזיק בהצעות, ולכן חיפה מחפשת אלטרנטיבות. אם יעזבו שניים מהקשרים, בחיפה יעשו הכל כדי לצרף קשר נוסף מלבד גורדנה. המועמד הבולט מבחינת הצוות המקצועי הוא עלי מוחמד.

כמו כן, ברק בכר ממשיך במשא ומתן על הארכת חוזהו. בשלב זה עדיין יש פערים, אבל שני הצדדים מקווים להגיע להסכמות בימים הקרובים. בחיפה מבינים שהיפרדות מבכר על רקע דרישותיו תגרום להרמת גבה גם מצד הקהל, שמאוד מעריך את המאמן. לכן ההערכות הן שבכר ימשיך על הקווים בסופו של דבר.

במקביל, נראה שחואנחו נייטו מתרחק. המגן הימני שמסיים חוזה באוביידו, קיבל לפי התקשורת הספרדית הצעות מאלאבס, מאיורקה ולבנטה, ולמרות שהתקשורת המקומית מאשרת שההצעה ממכבי חיפה מסקרנת אותו, ההערכות הן שהוא מעדיף להישאר בספרד ולא לצאת לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully