וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעיית חזיזה גורמת למתיחות בנבחרת, שחקנים על דאבור: "לא היה צריך לקבל זימון"

4.6.2021 / 10:03

בצל שתי הפרשיות, הנבחרת המריאה למונטנגרו לקראת משחק הידידות בשבת: "מונאס הרתיח מדינה שלמה, אם לא היה מזמנים אותו היו נמנעות הרבה בעיות". וילי רוטנשטיינר ישים דגש על שילוב צעירים: קינדה, עבדה, זרגרי ודהן צפויים לקבל דקות משמעותיות

צפו בדולב חזיזה שר בחגיגות האליפות: "יא גרמנים, יא ניאו נאצים"/צילום גולשים

נבחרת ישראל המריאה הבוקר למונטנגרו, לקראת משחק הידידות בפודגוריצה נגד מונטנגרו מחר (שבת, 21:45, כאן11). לאחר מכן תמשיך הנבחרת לליסבון למשחק ידידות נוסף נגד נבחרת פורטוגל שייערך ביום רביעי. מדובר בשני משחקים שהמאמן וילי רוטנשטיינר התעקש עליהם כהכנה לקראת החזרה למשחקי מוקדמות המונדיאל בספטמבר נגד איי פארו, אוסטריה ודנמרק. רוטנשטיינר מתייחס ברצינות רבה למשחקי הידידות ולכן דרש גם הכנה מוקדמות מסודרת של הנבחרת בשלב מוקדם כל כך.

מהסגל שפרסם המאמן כבר הספיקו לרדת דולב חזיזה שהושעה ודור פרץ הפצוע, אך ללא קשר, המאמן מתכוון להתחיל לשלב צעירים חדשים שיזכו לדקות משחק כמו אורי דהן ואביאל זרגרי שקיבלו זימון, ושחקנים כמו גדי קינדה וליאל עבדה שעדיין לא זכו לדקות משמעותיות. רוטנשטיינר הסביר לראשי ההתאחדות כי ישנם לא מעט שחקנים שבספטמבר לא מגיעים מוכנים ולכן הוא מעריך שיזדקק לצעירים ולשחקנים נוספים במשחקים הללו.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
"הרתיח מדינה שלמה". דאבור/דני מרון

הערב תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים לקראת המשחק וכמו כן תערוך את האימון המסכם. רוטנשטיינר ספג ביקורת מצד שחקנים על זימונו של מונאס דאבור לנבחרת לאחר הפוסט המפורסם ולאחר מכן שוחחו איתו שחקנים על השעיית דולב חזיזה, מה שיצר קצת מתיחות ואי נעימות.

שחקנים בנבחרת התייחסו לנושא דאבור ואמרו: "מונאס הרתיח מדינה שלמה ובנקודת הזמן הזאת לא היה צריך להיות מוזמן, זה היה פותר הרבה דברים, זאת עדיין נבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully