וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סנטיאגו אוקמפוס עשוי לעבור לפלמנגו

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 9:02

מועדון הפאר הברזילאי הציע לבית"ר לקבל את המגן בהשאלה עם אופציה לרכישה, בין הצדדים מתקיים משא ומתן, בבית"ר עשויים לצרף את דור אלו לעמדה זאת. הקבוצה תזמן את עידן ורד לשיחה ותבהיר את המצב הכלכלי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

מגנה של בית"ר ירושלים, סנטיאגו אוקמפוס, עשוי להצטרף בקרוב למועדון הפאר הברזילאי פלמנגו. המועדון פנה לבית"ר ירושלים בבקשה לקבל את המגן בהשאלה עם אופציה לרכישה בסוף העונה, כאשר שיחות בין הצדדים מתקיימות בשלב הזה בנוגע לסכום אופציית הרכישה. אוקמפוס התייעץ בנושא עם חברו הטוב דיוגו וארדסקה שהמליץ לו על המהלך. במידה ואוקמפוס יעזוב, בית"ר תצרף מגן ימני ישראלי, כאשר בשיחות עם קובי רפואה וחיים סילבס עלה שמו של דור אלו כמועמד מוביל לעמדה.

לוקאס אוקמפוס בית"ר ירושלים. דני מרון
בדרך למועדון פאר. אוקמפוס/דני מרון

מי שסוכניו קיבלו הוראה לחפש לו קבוצה הוא חליאופילו פלייטר, שחתום לשלוש שנים נוספות. ארווין קומאן אמור לנחות בשבוע הבא, כאשר בבית"ר בודקים את סוגיית הבידוד אליו עשוי המאמן להיכנס, מה שעשוי לעכב את ההכנות. המאמן ייקח את השבועיים הבאים כדי ללמוד את הקבוצה ולבחון אופציות לעוזר. בכל מקרה, המאמן לא יוכל ללמוד את השוק הישראלי בזמן כל כך קצר ולכן יתמקד ברכש זר, בלם וחלוץ בשלב זה. על השוק הישראלי יהיו אמונים אלי אוחנה ועוזר המאמן, אך בשלב זה, בשל המצב הכלכלי, אין בבית"ר היתכנות לצרף ישראלים כמו איתי שכטר או אבי ריקן בסכומים של 200-250 אלף דולר, על אף הרצון המקצועי.

עוד בוואלה!

אורח לרגע? הכירו את ארווין קומאן, המאמן החדש של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. דני מרון
מחכה לעדכונים. ורד/דני מרון

במועדון ממשיכים במגעים בנוגע לאפשרות לטוס לארצות הברית למסע משחקים בתחילת יולי. בבית"ר מסבירים כי שוקלים זאת בחיוב, גם בשל האי נוחות המקצועית, אך ורק בשל הרווח הכלכלי שעשוי לסייע לקבוצה להתחזק. עדיין לא ברור עתידו של עידן ורד במועדון, אך בכל מקרה תתקיים פגישה עמו להבהיר את הדברים ובעיקר את המצב הכלכלי, כאשר בבית"ר הבהירו גם אתמול כי יש רצון שימשיך, כמו גם אורי מגבו, שבמקרה שלו מדובר בשכר נמוך בהרבה והשיחות עם סוכניו כבר החלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully