וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב למכבי חיפה? חואנחו נייטו התייעץ עם שחקנים ששיחקו בישראל

3.6.2021 / 11:25

מגן אוביידו שוחח בימים האחרונים עם ספרדים עם עבר בליגת העל, אחד מהם מאשר: "חיפה רוצה אותו, מדובר במגן טוב". במועדון מקווים שמשפתי או גלזר ישמשו שוער שני. ביוון שוב טוענים שפלאניץ' בדרך לאא"ק אתונה, אבל הבלם מכחיש. ומה עם חגיגות האליפות? בקרוב

השלט המתגרה של אוהדי מכבי חיפה באוהדי מכבי תל אביב/ספורט1

המגן הימני חואנחו נייטו התייעץ בימים האחרונים עם כמה שחקנים ספרדים ששיחקו בישראל ושאל את דעתם על המדינה ועל מכבי חיפה בפרט. המגן שמבוקש על ידי האלופה הטרייה, נמצא במגעים מתקדמים ולאחרונה כאמור החל לברר עם שחקנים אותם הוא מכיר וביקש מהם חוות דעת על הכדורגל הישראלי ועל המועדון.

נייטו אמנם לא שיחק בליגה הראשונה בספרד במהלך הקריירה אך רשם העונה עונה סבירה מאוד בליגה השנייה כששיחק במשחקים רבים והיה חתום על ארבעה בישולים ושער אחד. אחד השחקנים הספרדים איתם דיבר נייטו אמר לוואלה! ספורט: "הוא הבהיר שמכבי חיפה רוצה אותו. אמרתי לו שמדובר במועדון גדול מאוד בישראל ושבהשוואה לליגה שנייה בספרד מדובר בהחלט במועדון מכובד עם תנאים ברמה גבוהה. מההיכרות שלי איתו, מדובר במגן טוב מאוד שיכול לתרום למכבי חיפה".

שחקן ריאל אוביידו חואנחו נייטו. מתוך האתר הרשמי של אוביידו, אתר רשמי
מתקרב? נייטו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אוביידו

במקביל, בקבוצה יצרפו בלם נוסף שאמור להחליף את עאיד חבשי שצפוי לעזוב. בחיפה מתלבטים אם לצרף בלם זר או ללכת על בלם ישראלי. בנוגע לעמדת השוער השני, לחיפה יש שתי אופציות מובילות - רועי משפתי או עומרי גלזר. שוער המשנה הנוכחי של הירוקים לא פסל חתימה על חוזה חדש בחיפה, אך מנסה למצות קודם אופציות בחו"ל בשל הרצון שלו להיות שוער ראשון.

כמו כן, ביוון ממשיכים לדווח על התקרבות בין בוגדן פלאניץ' לאא"ק אתונה. הבוקר דווח בתקשורת המקומית שפלאניץ' הגיע לסיכום בעל פה עם הקבוצה וקרוב להשתחרר מחיפה בשל חששו מהמצב הבטחוני בישראל, אולם בחיפה טוענים שלא הגיעו לסיכום עם אף קבוצה, וגם פלאניץ' עצמו מכחיש.

ומה לגבי חגיגות האליפות? אחרי שלא ניתנו האישורים לקיים האירוע השבוע, עיריית חיפה והנהלת מכבי חיפה הודיעה כי זה יקרה "במועד הכי קרוב שאליו יוכלו להגיע שחקני הקבוצה". הכוונה היא לקיים הפנינג חגיגי שיכלול קבלת פנים רשמית לשחקנים, טקס הצגת שחקנים והנפת צלחת האליפות, בליווי הופעה של ההרכב "חוות מזור". מועד האירוע ומיקומו טרם ידועים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully