וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארווין קומאן מונה למאמן

2.6.2021 / 20:45

מינוי מפתיע: הקבוצה מהבירה סגרה עם ההולנדי בן ה-59, אחיו של מאמן ברצלונה, שלאחרונה שימש כמאמן נבחרת עומאן. ירוויח כ-170 אלף יורו ולצדו יעבוד עוזר ישראלי. משה חוגג: "הפכנו כל אבן כדי למצוא מאמן בעל שם"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

ארווין קומאן, המאמן ההולנדי בן ה-59 סיכם היום (רביעי) כמאמן בית"ר ירושלים לעונה הקרובה. המאמן החדש ירוויח כ-170 אלף יורו ויגיע לבד, ללא צוות משלו, כשלצדו יעבוד עוזר מאמן ישראלי. ארווין הוא אחיו של רונאלד קומאן, מאמנה הנוכחי של ברצלונה.

בעלי המועדון, משה חוגג אמר לאחר ההודעה הרשמית על המינוי: "בשבועות האחרונים הפכנו כל אבן על מנת למצוא מאמן בעל שם ועם ניסיון, שיתחבר לדרך שבה אנו רוצים לראות את הקבוצה. אנו מודים למאמנים אשר היו מועמדים ונפגשו עם הנהלת הקבוצה. אני מאחל בהצלחה לצוות המקצועי החדש".

קומאן, שהיה קשר ורשם 31 הופעות בנבחרת הולנד, פרש ב-1998 ואחרי כמה שנים הפך למאמן הוא החל את קריירת האימון בליגה ההולנדית בוואלוויק, פיינורד ואוטרכט, כאשר עבודתו האחרונה הייתה כמאמן עומאן ב-2019. קומאן גם שימש כעוזרו של אחיו רונאלד בסאות'המפטון ב-2014 ובאברטון ב-2016 ושל פיליפ קוקו בפנרבחצ'ה ב-2017 ולאחר שהאחרון פוטר, הוא הפך למאמן זמני. בנוסף לכל הקבוצות בהן עבד, קומאן גם אימן את נבחרת הונגריה בין 2010-2008.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים החדש. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שימש בעבר כעוזרו של אחיו. ארווין קומאן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

כשחקן, קומאן שיחק עם אלי אוחנה במכלן בסוף שנות ה-80, יחד עימה זכו השניים בגביע אירופה למחזיקות ואף היו חברים קרובים. קומאן גם היה חלק מנבחרת הולנד שזכתה ביורו 1988 וזכה עם פ.ס.וו איינדהובן בשתי אליפויות וגם באליפות אחת עם מכלן.

לא רק רונאלד וארווין מפורסמים במשפחת קומאן בשל הישגיהם בכדורגל, אלא גם אבא שלהם, מרטין קומאן, ששיחק כבלם בהולנד בין 1974-1957 ורשם הופעה אחת בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully