וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שפנדלהופר מנסה לקבל שחרור מאסקולי, גם הפועל חיפה וקרית שמונה מעוניינות

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 15:45

הבלם אמר למקורביו שישמח להמשיך בסכנין בעיקר בשל החברות בינו לבירם כיאל. בקבוצה ינסו להאריך את חוזהו של השוער מחמוד קנדיל

מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע המדינה/צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

לוקאס שפנדלהופר, הבלם האוסטרי של בני סכנין נמצא בשיחות מתקדמות עם אסקולי האיטלקית על שחרורו מהקבוצה. הבלם ששיחק בבני סכנין בחצי העונה החולפת, מחזיק בחוזה בקבוצה האיטלקית ולמרות שראשי המועדון מסכימים לשחררו, השחקן דורש פיצוי.

בשל השיחות עם אסקולי שפנדלהופר למעשה השהה את כל ענייני המשא ומתן לקבוצתו הבאה ורק לאחר שיגיע להבנות עם ראשי אסקולי, הוא ידון בחוזה שלו לעונה הבאה. הבלם אמר למקורביו שכאשר ישיג שחרור, מבחינתו הקבוצה הראשונה שהוא ידבר איתה בניסיון לסגור תהיה סכנין.

שחקן בני סכנין, לוקאס שפנדלהופר מול אבדיאל ארויו שחקן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
ישמח להמשיך בסכנין. לוקאס שפנדלהופר/מאור אלקסלסי

שפנדלהופר היה מרוצה מאוד מהתקופה שלו בקבוצה ששרדה במחזורים האחרונים בליגת העל ולכן הבהיר למקורביו שיעשה מאמצים כדי לחתום על חוזה חדש בשורותיה. אחת הסיבות שהבלם רוצה מאוד לחתום בסכנין היא החברות שנוצרה בינו לבין בירם כיאל. מלבד סכנין, גם הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה לוטשות עיניים לעבר הבלם ואם לא יחתום בסכנין, ייתכן שהוא ישחק בארץ באחת משתי הקבוצות הללו.

בתוך כך, בסכנין יחלו בבניית הקבוצה כאשר אחת המטרות העיקריות היא להאריך את חוזהו של השוער הוותיק מחמוד קנדיל. השחקן זכה להצעה רשמית מראשי המועדון ובשלב זה מתנהלות שיחות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully