וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחו"ל? קרית שמונה נפרדה מעידן נחמיאס: "המועדון הזה יהיה תמיד בלב שלי"

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 15:27

בק"ש מעדיפים שהבלם יעבור לקבוצה מישראל כדי לקבל דמי השבחה, אבל נחמיאס מחפש אופציה בחו"ל. ניסיון להשאיר את יוג'ין אנסה

עירוני קרית שמונה נפרדה היום (רביעי) רשמית מהבלם עידן נחמיאס, שלא יישאר בקבוצה. כזכור כבר בתחילת השנה הבהיר נחמיאס לראשי המועדון שלא יחתום על חוזה חדש ושיעזוב בסוף העונה. בקרית שמונה מן הסתם מקווים שהבלם יישאר בארץ כדי שייהנו מדמי השבחה לא מבוטלים, ואכן מכבי תל אביב הוזכרה כמועמדת לקלוט את הבלם. עם זאת, נחמיאס וסוכנו דודו דהאן מחפשים כל העת אופציות באירופה, כשגם הבלם עצמו מעדיף לצאת ולשחק בחו"ל בהעברה חופשית.

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה מול אור אינברום שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
מכבי תל אביב עוקבת. נחמיאס/אודי ציטיאט

נחמיאס הגיב על סרטון שהכינו בקבוצה לכבודו ואמר: "רציתי להיפרד מכל האוהדים היקרים בכמה מילים - חשוב לי שתדעו שאני מאוד אוהב ומעריך אתכם שבאתם לכל מגרש ותמכתם בנו ועודדתם. גם בתקופות לא קלות הגעתם ותמיד הייתם חיוביים ואני מעריך את זה מאוד. המועדון הזה תמיד יהיה בלב שלי אני חייב להגיד לכולם תודה על כל השנים האלה, גם על השנים הפחות טובות שחישלו אותי. היה כבוד ענק שקיבלתי את סרט הקפטן ושנתנו לי את ההזדמנות בליגת העל".

המאמן הטרי עמיר נוסבאום החל בעבודה, כאשר לצוות המקצועי יצטרף גם ניב סידי ששימש כעוזרו בבית"ר תל אביב. אחד השחקנים שנוסבאום והמועדון רוצים מאוד להשאיר הוא יוג'ין אנסה ובמועדון עושים ניסיון נוסף להשאירו. אנסה הבהיר שהוא מעוניין לשחק מחוץ לישראל אך בקרית שמונה מקווים שאם לא יהיו לו הצעות הוא יישאר בקבוצה ומעריכים שיגיעו להבנות עם הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully