וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הנאצות של אצילי בחגיגות האליפות: המנהלת קנסה את מכבי חיפה

2.6.2021 / 13:36

הירוקים ספגו קנס בגובה 10,000 שקל אחרי שהקשר תועד שר עם האוהדים: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה". יו"ר המנהלת כתב: "התנהגותו ביישה את הכדורגל הישראלי. מצופה משחקנים - ובמיוחד מהשחקן המדובר - להקפיד הקפדה יתרה על כבוד האישה"

עומר אצילי עם דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

מנהלת הליגות החליטה לקנוס את מכבי חיפה בשל הנאצות שהשמיע עומר אצילי במהלך חגיגות האליפות. כזכור, הקשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולבש את מדיה עד לפני שנה, תועד שר עם האוהדים במהלך החגיגות: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה", בסרטון שעורר סערה.

המנהלת קנסה את האלופה ב-10,000 שקל והודיעה כי היא מקווה ש"השחקן יטופל במלוא חומרת הדין ובכלל זאת כי הקנס הנ"ל יושת עליו במסגרותיו הפנימיות של המועדון".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הקנס יושת עליו ישירות על ידי המועדון? עומר אצילי/מאור אלקסלסי

במכתב הנימוק שהעביר יו"ר המנהלת ארז כלפון לקבוצה, הוא ציין ש"אצילי השתמש במילים מבזות ולא ראויות. מעבר להיותה של התנהגות זו פגומה מוסרית, ירודה ומבזה, הרי שיש בה בכדי לבזות את כבוד האישה. מצופה משחקני כדורגל, ועל אחת כמה וכמה מן השחקן המדובר, להקפיד הקפדה יתרה על כבוד האישה. השחקן פגע בתדמית הכדורגל הישראלי ובייש רבים מן המעורבים בו".

כזכור, גם חברו של אצילי לקבוצה דולב חזיזה נענש בעקבות סרטון שהופץ מחגיגות האליפות. בסרטון נראה חזיזה מצטרף לאוהדים בשירי נאצה נגד מכבי תל אביב ושר "יא גרמנים, יא ניאו נאצים". בתגובה, הודח חזיזה מסגל נבחרת ישראל והושעה ממשחקי הידידות נגד מונטנגרו ופורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully