וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המור"קים של סלים טועמה דרבנו את הפועל תל אביב: "לא ראינו בעיניים"

2.6.2021 / 13:02

עוזר המאמן סיפר לצעירים על דרבים מהעבר כדי להטריף אותם לקראת גמר הגביע (20:30), בקבוצה טוענים: "אין לחץ, רק התלהבות ורצון. יש הזדמנות לעשות משהו גדול". גם הצוות המקצועי מעודד: הפגרה הארוכה עזרה לבן ביטון, שלומי אזולאי ודן איינבינדר להתאושש

מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע המדינה/צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב דרוכה לקראת גמר הגביע הערב (רביעי, 20:30). הקבוצה יצאה אתמול לבית מלון ותשהה בו עד למשחק. חלק מהשחקנים התקשו להירדם בלילה ושוחחו ביניהם על המשחק הצפוי. גם מאות האוהדים שהגיעו אתמול למתחם חודורוב והטריפו את השחקנים במהלך האימון ובחניון, עשו את שלהם. שחקנים בקבוצה אמרו: "אין לחץ, יש רק התלהבות ורצון שהמשחק יתחיל, יש לנו כאן הזדמנות לעשות משהו כל כך גדול וכולם מבינים את זה".

בניגוד למשחקי גביע קודמים, ניר קלינגר לא היה צריך לערוך לשחקניו יותר מדי שיחות מוטיבציה, ויעשה אחת אולי רק היום לפני המשחק. המאמן שומר את הקלפים בנוגע להרכב קרוב לחזה ותרגל כמה סיטואציות שונות באימונים, אולם נראה שמדובר רק באופציות חלופיות וה-11 שפתחו בחצי הגמר נגד בית"ר תל אביב בת ים, יהיו אלה שיפתחו גם הערב.

בהפועל חששו מהעובדה שהקבוצה לא שיחקה באופן סדיר בשבועות האחרונים, אך מנגד הצוות הרפואי חש שחלק מהשחקנים שמשכו פציעות כמו בן ביטון, דן איינבינדר ושלומי אזולאי, הצליחו להיות כשירים ורעננים יותר למשחק.

לקראת המשחק התפתחה שיחה בין עוזר המאמן סלים טועמה לכמה מהשחקנים הצעירים, שהמחישה כמה זמן עבר מאז שהאדומים התחרו על תארים. טועמה הסביר להם על התקופה בה שיחק ועל הרגעים המרגשים בדרבי: "כמעט תמיד היינו פחות עשירים ממכבי, אבל לא ראינו בעיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully