וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרלה ירוקה: שלטי ברכה למכבי חיפה נתלו בשם אוהדי מכבי תל אביב בכיכר רבין

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 20:07

תושבי תל אביב הופתעו לגלות על בניין העירייה שלטים שמברכים את "אוהדי מכבי חיפה הנפלאים". עם זאת, כעס בקרב האוהדים: איך ייתכן שאין חגיגות רשמיות?

שלט ברכה לאוהדי מכבי חיפה על עיריית תל אביב/מערכת וואלה!

תושבי תל אביב הופתעו הבוקר (רביעי) לגלות שלטים אלקטרוניים על בניין עיריית תל אביב בכיכר רבין בלב העיר, המברכים את מכבי חיפה ואוהדיה על האליפות. בשלט נכתב: "למכבי חיפה ואוהדיה הנפלאים, ברכות לרגל זכייתכם באליפות המדינה". הברכה לירוקים נחתמה - "מאוהדי מכבי תל אביב". אוהדי מכבי חיפה חשפו שהשלט בבוקר היה מעשה ידיהם והעלו בכיכר רבין הערב שלט שני בו תמונות ענק של אצילי וחזיזה וכיתוב "האליפות חזרה הביתה אל הכרמל, מכבי חיפה אלופה"

כידוע, בין שתי הקבוצות ישנה יריבות גדולה, על רקע מאבקי האליפות האחרונים, וגם בין מחנות האוהדים יש דם רע, כך שקשה להאמין שמדובר אכן במחווה של אוהדים של מכבי תל אביב שהחליטו לפרגן ליריבה מהצפון, או שמא מה שנראה כהסבר הגיוני יותר - שמדובר בהטרלה עליה חתומים האוהדים הירוקים.

השלט המתגרה של אוהדי מכבי חיפה באוהדי מכבי תל אביב/ספורט1
אוהדי מכבי חיפה ושחקניה חוגגים אליפות ליד האצטדיון העירוני בחיפה/שלמה וייס
אוהדי מכבי חיפה חוגגים זכייה באליפות מחוץ לאצטדיון/שלמה וייס

האוהדים הירוקים אגב, ממשיכים בחגיגות. אמש כ-4,500 אוהדים הגיעו לרחבה מחוץ לאצטדיון העירוני, ובהתארגנות של ארגוני האוהדים נערכו חגיגות בלתי רשמיות אליהן הגיעו חלק מהשחקנים. לאחר החגיגות ערכו הארגונים חגיגה פרטית בפאב המוריסון בכרמל, כשהשחקנים שחגגו במתחם בכפר גלים הגיעו לאחר מכן גם כן אל הפאב וחגגו עד אור הבוקר.

עם זאת בקרב הקהל יש גם כעס גדול על כך שלא נערכו חגיגות אליפות מסודרות. "גם לפני עשר שנים לא עשינו חגיגות רשמיות", נזכרו חלק מהאוהדים, "וגם בגביע החגיגות התפוצצו. כל הגורמים כולל כולם היו חייבים לעשות הכל כדי שיהיו חגיגות רשמיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully