וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

32:61 כשהוא על הפרקט: נייט ססטינה, האס התורן של הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 10:15

הרוקי האמריקאי, שהובא על תקן סותם חורים, הביא את השינוי במשחק הפתיחה בפלייאוף נגד עירוני נס ציונה. כשלא היה על המגרש, הסגולים הובסו ב-27 הפרש. סי ג'יי האריס: "ידענו שזו תהיה מלחמה"

שחקן הפועל חולון נייט ססטינה עם פרדריק בורדיון. לילך וייס רוזנברג
העלה עוד יותר את מניותיו. ססטינה/לילך וייס רוזנברג

כשהפועל חולון החתימה את נייט ססטינה על חוזה לשלושה חודשים, היא קיבלה המלצה חמה מלוקה באנקי. האיטלקי, שאימן בעבר באולימפיה מילאנו, מונטפסקי סיינה, לוקומוטיב קובאן, א.א.ק אתונה ובאמברג, מכיר היטב את הרוקי האמריקאי בתור עוזר המאמן בקבוצתו בליגת הפיתוח בארה"ב, לונג איילנד נטס. וכשהוא המליץ עליו, הוא בוודאי דמיין בדיוק את מה שקרה אמש (שלישי).

הסגולים התייצבו לפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הקבוצה היחידה שאותה לא הצליחו להכניע העונה במסגרת ליגת העל, עירוני נס ציונה. בעידן שאחרי אייזיאה מיילס, חיפש המאמן סטפנוס דדאס פתרון יצירתי ושינה משהו בתבנית; הוא העלה בחמישייה את ג'ו אלכסנדר, ושחקניו נמנעו מזריקות השלוש המוכרות ודחפו את הכדורים פנימה.

זה לא עבד. לפחות לא בפתיחה. בפיגור 22:9 שיגר דדאס לפרקט את ססטינה. מספר 77 הספיק לשחק פחות מ-24 דקות, והמחיש טוב יותר מכל אחד אחר את מה שמיוחד בחולון של השנה - דווקא הוא, הזר שהגיע בחודש מרץ כדי לתת אוויר לשחקני הפנים המובילים בליגה הישראלית ובליגה הבלקנית. בזמן שהיה על המגרש, חולון ניצחה 32:61; ב-16 הדקות שבהן סופסל, היא הובסה 58:31. ססטינה סיים עם 14 נקודות ושישה ריבאונדים, והעלה עוד יותר את מניותיו לקראת הארכת חוזה אפשרית.

סי ג'יי האריס שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
"היכולת ההגנתית עזרה לנו לנצח". סי ג'יי האריס/אודי ציטיאט

בהיעדרם של מיילס וטיירוס מגי, המנוע והמנהיג האמיתי של החולונים על המגרש הוא ללא ספק סי ג'יי האריס. אמש הוא ירד לנוח לדקה ו-53 שניות בלבד, ודדאס יודע שהוא לא יכול להסתדר בלעדיו. הגארד להט עם 22 נקודות (4 מ-5 לשלוש), סחט עשר עבירות, מסר ארבעה אסיסטים והגיע למדד 30.

"התחלנו קצת לאט, הם לא החטיאו וביצענו הרבה טעויות", אמר האריס. "נכנסנו למשחק ברבע השני, והיכולת ההגנתית עזרה לנו לנצח. אחרי ההפסקה נס ציונה שמרה יותר אזורית. כרכז, אני צריך לערב יותר את השחקנים האחרים. יצרתי עבורם מצבים, ועשיתי קצת מכל דבר. ידענו שזו תהיה מלחמה. בפלייאוף לא משנה איך אתה מנצח, כל עוד הניצחון אצלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully