וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד תבוסה, יונתן אלון מודה: "זה מה שאנחנו יכולים לתת כרגע"

2.6.2021 / 10:02

הפועל ירושלים פתחה את הפלייאוף בתבוסה קשה לגלבוע/גליל, 85:58, והעונה שלה עשויה להסתיים מחר. המאמן: "נכנענו לאגרסיביות שלהם". סולימאן בריימו: "גלבוע הצליחה לנטרל אותנו. ההתקפה שלנו הייתה גרועה"

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
גם הוא מודה: אנחנו לא שווים יותר מזה. יונתן אלון/מאור אלקסלסי

אם מישהו מאוהדי הפועל ירושלים השלה את עצמו שהעונה הזאת עומדת לקבל טוויסט מפתיע, לאור הניצחון בשבוע שעבר על מכבי תל אביב, הרי שאמש (שלישי) הוא נחת בחזרה למציאות. האדומים הובסו 85:58 בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף בידי גלבוע/גליל, ואם יש דבר אחד טוב שהם יכולים לשאוב מהסיטואציה זה את המחשבה שעונת 2020/21 עשויה להסתיים מבחינתם מחר.

הסגל הקצר ממילא התכווץ עוד יותר לאחר פציעתו של עדי כהן סבן, וירושלים עלתה עם הרכב טלאים בקו האחורי: תמיר בלאט שיחק 31 דקות, כריס קרמר ואדם אריאל שותפו למשך 25 דקות כל אחד, בעוד יובל שניידרמן ודניאל דנינו חלקו 14 דקות לאיש ואיילון ששון קיבל עשר דקות.

למאמן יונתן אלון אין אשליות. "הסגל שלנו קצר, וזה מה שאנחנו יכולים לתת כרגע", הודה. "נכנענו לאגרסיביות שלהם. יכולנו לשחק קצת יותר טוב בהתקפה, אבל החבר'ה נתנו מאמץ אדיר. וזה מה שיש לנו. נחשוב ביחד, נראה את הווידאו ואני מקווה שניראה טוב יותר".

סולימאן בריימו, שקלע 18 נקודות: "ההתקפה שלנו הייתה גרועה, ואנחנו צריכים לעשות קצת התאמות לקראת המשחק השני. תוכנית המשחק של גלבוע הייתה טובה, והיא הצליחה לנטרל אותנו. אני מקווה שנניע טוב יותר את הכדור ומאמין שאנחנו מסוגלים לנצח במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully