וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ רוצה להחזיר את אוסידון, אלישע לוי מחפש מגנים

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 13:25

יואב כץ מחפש ממשיך בשיחות על מנת להשלים את המבנה הניהולי, דודי טוויטו, אביב סלומון ואורן ביטון עשויים להצטרף להגנה, שופרה ההצעה ללויטה, משפתי יעבור לחו"ל?

יואב כץ, בעלים הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים לבנות קבוצה. כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה כאשר במקביל לבניית הקבוצה ממשיך הבעלים יואב כץ בשיחות כדי להשלים את המבנה הניהולי. בשל השעיית אורן שטרלינג על רקע החשדות נגדו, כץ רוצה להחזיר את דורון אוסידון ויניב כהן לתפקידי מפתח אך לא ברור עדיין אם השניים יסכימו לכך. רובי רגב ממשיך בתפקיד המנכ"ל הזמני אך בשלב זה הסיכום עמו הוא שמדובר במשרה זמנית. עם זאת גורמים בסביבת כץ אמרו שאם יתברר ששטרלינג לא חוזר לתפקיד בשלב זה, ייתכן וכץ יבקש מרגב להפוך למינוי קבוע.

בגזרת השחקנים, בחיפה רוצים להחתים שחקנים בשני עמדות המגנים. בעמדת המגן השמאלי יש למאמן אלישע לוי שלושה מועמדים עיקריים. השניים הראשונים הם אביב סלומון ואורן ביטון אך בימים האחרונים עלה על הפרק שמו של מגנה של הפועל באר שבע דודי טוויטו. המגן שיכול לשחק גם בעמדת הבלם עשוי להגיע אם אכן ישוחרר מבאר שבע. בחלק ההתקפי בחיפה היו שמחים לראות את סקו טורה מגיע.

גיא משפתי קיבל הצעה להישאר עונה נוספת אך סוכניו מחפשים עבורו אופציות בחו"ל. ביממה האחרונה שופרה מעט ההצעה לאוהד לויטה. בהפועל חיפה יודעים שרוני לוי דיבר עם השוער והבהיר לו שהוא מעוניין בו, אך מעריכים שההצעה המשופרת עשויה להביא לכך שלויטה יבחר בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully