וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אם ברק בכר יישאר, גיא צרפתי לא יעבור לאמן קבוצה כמאמן ראשי

30.5.2021 / 12:00

בצל פערים בין המאמן למכבי חיפה שמעמידים בסכנה את המשך דרכו, קיבל עוזר המאמן החלטה עקרונית לפיה אם בכר ימשיך באלופה הוא יישאר איתו ולא יעבור לאימון ראשי למרות כמה הצעות. בקבוצה יחלו בפגישות עם המושאלים. בחיפה עדיין מקווים לצרף את מוחמד וגורדנה

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

המשא ומתן בין מכבי חיפה למאמן ברק בכר נמשך. בין הצדדים אין פערים גדולים מדי, כך על פי גורם המעורה בפרטים, אך בשלב זה עדיין אין הסכמות ולכן המאמן עדיין לא חותם רשמית. במקביל נציגיו מקבלים כל העת גישושים מקבוצות באירופה. בכר מעדיף להישאר בארץ, אך אם תימשך הסחבת בעניין זה עוד עלול להוביל לפיצוץ - כך חוששים גורמים המעורים במשא ומתן. "בסוף זה יסתדר", אמר אותו גורם, "אך אין ספק שכל הצדדים היו מעדיפים שזה כבר יוכרז רשמית כדי להיות רגועים בבניית הקבוצה".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

במשא ומתן מולו בכר מבקש גם לדאוג לאנשי הצוות סביבו. המאמן מתעקש שכולם יישארו לצדו, כשהיחיד שצפוי לעזוב הוא מאמן הכושר ניאל קלארק. עוזר המאמן גיא צרפתי, שזוכה להתעניינות מכמה קבוצות בליגה הלאומית, קיבל החלטה עקרונית להישאר עם בכר בתפקיד עוזר המאמן בחיפה, אם זה אכן ימשיך. צרפתי מוערך מאוד על ידי לא מעט קבוצות אך בשלב זה מעדיף להישאר עם בכר ולהצעיד את חיפה להצלחות גם בזירה האירופאית.

במקביל, בקבוצה ממשיכים להיפגש עם שחקנים לפי התוכנית של בכר. מחר צפויים בחיפה להתחיל להיפגש עם שחקנים שהושאלו העונה, ולהבהיר להם לגבי התוכניות לעונה הבאה. גם יובל אשכנזי שחתם בקבוצה לעונה נוספת עשוי לצאת להשאלה, אך החלטה תתקבל רק לאחר פתיחת האימונים. בחיפה נוטים להשאיל את רוב השחקנים שהושאלו העונה אך ייתכן שרובם יחלו את האימונים עם חיפה.

עוד בוואלה!

איל ברקוביץ': "לצערי, אבד הרגש שלי למכבי חיפה"

לכתבה המלאה

במועדון עדיין מקווים לצרף את עלי מוחמד ורועי גורדנה. האחרון הבטיח תשובה בימים הקרובים ולמרות העובדה שבהפועל באר שבע משוכנעים שיחתום אצלם השחקן הבהיר לסביבתו שהוא עדיין מתלבט ויקבל החלטה בקרוב מאוד. מוחמד מבוקש על פי דיווחים בפאנתאנייקוס, אך אם בחיפה יגיעו להסכמות עם בית"ר בנושא זה ייתכן מאוד והשחקן יעדיף לעבור לאלופה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully