וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: האיגוד הישראלי יקיים בשבת את האירוע הראשון שלו

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 15:35

איגוד ה-MMA הישראלי יערוך בשבת את התחרות הראשונה שלו, כשלב הראשון בבניית נבחרת ישראל בענף אומנויות הלחימה המשולבות החובבני שתצא בקיץ להתחרות לראשונה באליפות אירופה. המנכ"ל עידו פריינטה: "שמח על ההזדמנות"

MMA ישראל. יחצ,
צעד קטן ללוחם. אירוע ראשון יוצא לדרך/יחצ

איגוד ה-MMA הישראלי יערוך בשבת את התחרות הראשונה שלו, כשלב הראשון בבניית נבחרת ישראל בענף אומנויות הלחימה המשולבות החובבני שתצא בקיץ להתחרות לראשונה באליפות אירופה.

כזכור, האיגוד קם לתחייה בחודש פברואר 2021 בראשות היו"ר גלעד הר עוז והמנכ"ל הלוחם לשעבר עידו פריינטה, ופועל תחת התאחדות ה-MMA הבינלאומית IMMAF אשר מהווה את הגוף הרשמי שמנסה להוביל את הדרך של ה-MMA כאחד מהענפים האולימפיים.

האירוע, שיהווה את שלב חצי הגמר בבניית הנבחרת, יתקיים באולם הספורט בקיבוץ מענית וייקחו בו חלק כ-35 לוחמים משלל מועדוני ה-MMA מתוך רצון לתת הזדמנות שווה לכל לוחם מכל מגזר בישראל. הלוחמים יחולקו ל-7 קטגוריות משקל שונות מ-61 ועד 85 ק"ג, כאשר המנצחים מכל קרב יעפילו לשלב הגמר שיתקיים בחודש יולי 2021 ושם יקבעו חברי הנבחרת הסופיים.

לקראת האירוע הראשון של האיגוד, המנכ"ל עידו פריינטה סיפר בהתרגשות: "התחלתי כאחד הלוחמים הראשונים שייצגו את ישראל, סללתי את הדרך ועם הזמן גם הפכתי למאמן, כדי להראות לספורטאי העתיד בענף כיצד להצליח כלוחמים. היום אני בגלגול השלישי שלי, הפעם כמנכ"ל האיגוד, ואני מאוד שמח שיש לי את ההזדמנות לסלול דרך לכל לוחם ישראלי שרוצה להצליח, לא משנה מאיזה רקע או מועדון הוא מגיע".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully