וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: ילד בן 5 "תקף" מתאבק מ"הרעים", והוטח לרצפה באלימות

27.5.2021 / 7:41

צפו בתקרית קשה ממקסיקו: "אל ויקינגו" תועד משליך ילד לקרקע ועורר סערה גדולה, המשטרה הצילה אותו מההמון הזועם, בהמשך הוא שוחרר בגלל תקנות מוזרות

מתאבק מקסיקני מטיח לרצפה ילד בן 5/טוויטר

מתאבק המכונה "אל ויקינגו" עורר סערה גדולה השבוע במקסיקו, אחרי שתועד מטיח ילד בן 5 לקרקע. היה זה באירוע קטן שנערך בבירה מקסיקו סיטי, כשליד הבמה הקטנה המצלמות קלטו את המתאבק (ששמו האמיתי הוא איינר קרוז) "נאבק" עם הילד, ולפתע משליך אותו בחוזקה על הארץ.

התקרית שהסעירה את מקסיקו

מתאבקים מפורסמים באים לבקר את הילד

מיד לאחר מכן ניתן לראות בסרטון שחלק מהנוכחים הלכו לעזור לילד, בעוד רבים ניסו לתקוף את המתאבק גדול המימדים. משטרה שהוזעקה למקום עצרה אותו, ואף הגנה עליו מזעם המקומיים. אחרי ששוחרר ממעצר והתנצל, אמא של הילד הודיעה שהיא מקבלת את ההתנצלות שלו. לא הוגש נגדו כתב אישום מאחר שבמקסיקו אין אישומים על תקיפות שמובילות לפחות מ-15 ימי התאוששות מהן.

מנגד, התאחדות ההיאבקות המקסיקנית הודיעה שהיא משעה אותו מפעילות. "אל ויקינגו" טען שהוא לא הבחין שמי ש"תקף" אותו היה ילד. מתאו, הילד בן ה-5, סיפר שהוא ניסה לתקוף את "אל ויקינגו" מאחר שהוא "היה בקבוצה של הרעים". הפרשה עלתה לכותרות, ושורה ארוכה של מתאבקים הגיעו במיוחד לביתו של הילד על מנת לשמח אותו ולפצות אותו על עוגמת הנפש - ובעיקר כדי להזכיר לו שיש גם צדדים יפים בעולם ההיאבקות.

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully