וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד אורן שטרלינג נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף

בבדיקה שנערכה ביזמתה, אומתו טענות המתלוננת שענתה בחיוב לשאלות האם אולצה לקיים מין אוראלי עם שטרלינג וגם יחסי מין מלאים

המתלוננת בפרשת המנכ"ל מליגת העל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
נמצאה דוברת אמת. נמתלוננת נגד אורן שטרלינג/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בדיקת פוליגרף שנערכה אתמול (שלישי) למתלוננת כנגד מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, מוצאת כי היא דוברת אמת. במסגרת הבדיקה היא נשאלה האם שטרלינג הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי בשירותים של אצטדיון סמי עופר והאם הוא הכריח אותה לקיים עמו יחסי מין מלאים במלון גארדן הוטל בחיפה. היא גם נשאלה האם איים עליה שתהיינה השלכות באם לא תעשה כרצונו. היא ענתה על שאלות אלה בחיוב וכאמור נמצאה דוברת אמת בכולן. הבדיקה נערכה לבקשת עורכי הדין משה גלעד וזיו גלעד המייצגים אותה. היא התקיימה אתמול. טרם הבדיקה היא הסכימה בחתימת ידה כי תוצאותיה וכלל הממצאים העולים ממנה יועברו לעורכי הדין בכל מקרה.

הבדיקה שהתקיימה במשרד מרכז הפוליגרף הישראלי בעפולה, נערכה ע"י החוקר עודד גוזלן, מומחה פוליגרף כדי לאמת כדי לאמת או להזים את הגרסא שמסרה במשטרה ובראיונות לתקשורת או להזים את הגרסא שמסרה במשטרה ובראיונות לתקשורת. גוזלן, קצין בכיר בצה"ל, מג"ב ומשטרת ישראל ברמות המרחבים, המחזוות והמטה הארצי, עם למעלה מ-28 שנות עבר בטחוני הוא גם בעל תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון במדעי המדינה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה. הוא בעל הכשרה מקיפה בתחום הפוליגרף, ראש תחום פוליגרף ביחידה הארצית לחקירות ובטחון, מרצה ומלמד את מקצועי הפוליגרף בקורסים בחסות אוניברסיטת בר אילן וע"פ מתכונת איגוד הפוליגף האמריקאי.

אורן שטרלינג מנכ"ל הפועל חיפה. יותם רונן, צילום מסך
שטרלינג/צילום מסך, יותם רונן

תגובת עורכי הדין משה גלעד וזיו גלעד: "אנחנו ניתן לכל מי שרואה את תוצאת האמת של המתלוננת בפוליגרף לדבר בעד עצמה. במיוחד לאור העובדה שהמתלוננת הסכימה מידית במשטרה לבדיקה והחשוד סירב. אין לנו מה להוסיף".

מוקדם יותר היום, כינס שטרלינג מסיבת עיתונאים רגשנית במהלכה הכחיש תוך כדי בכי את המיוחס לו. בין השאר אמר: "אין ספק שהסיטואציה שנקלעתי אליה... אני לא מאחל אותה לשונאים שלי. אני אדם מאוד חזק והבטחתי לאשתי ולילדים שלי שאהיה חזק. זומנתי לחקירת משטרה שבה שיתפתי פעולה, על כל דבר עניתי. נתתי את הראיות החותכו לכך שיש פה - אני לי יודע איך להגדיר: מסע נקמני או ניסיון להפיל מישהו".

עורכי הדין מורן סעדון ורענן עמוסי המייצגים את אורן שטרלינג התייחסו לעניין הפוליגרף: "ראשית, יודגש כי העובדה שאורן סירב לבדיקת פוליגרף הינה המצאה וספין תקשורתי של המתנדבת. היפוכם של דברים, הוא הסכים וחתם על כך במשטרה. שנית, עצם העובדה ש'מתלוננת' נדרשת לעשות בדיקת פוליגרף 'להוכיח' את תלונתה, אומר דרשני!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully