וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רובי רגב מונה למנכ"ל זמני במקום אורן שטרלינג

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 8:43

על רקע החשד לעבירות מין נגדו: שטרלינג הוצא לחופשה זמנית, ומוחלף על ידי רגב ששימש בעבר כמנכ"ל הפועל תל אביב והפועל כפר סבא. כץ מקווה שההכנות לעונה הבאה לא ייפגעו

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג. אדריאן הרבשטיין
בנוסף להכל, גם הכנות הקבוצה נפגעות. שטרלינג/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה מינתה את רובי רגב לממלא מקום זמני בתפקיד המנכ"ל על חשבון אורן שטרלינג, שהוצא לחופשה. כידוע, שטרלינג חשוד בעבירות מין כנגד מתנדבת במועדון ולכן הוחלט למנות את רגב באופן זמני, וזאת כדי לא לפגוע בהכנות לעונה הבאה. רגב שימש כמנכ"ל הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא והפועל אשקלון בעבר.

בחיפה ציינו שמדובר במינוי זמני, כאשר הבעלים יואב כץ מחכה לראות מה יוחלט במשטרה ובפרקליטות בנוגע לשטרלינג ואז יחליט לגבי עתידו. מעצר הבית של שטרלינג הסתיים היום (שלישי), למרות הבקשה של עורכי דינה להאריכו. כעת מחכים להחלטת פרקליטות האם יוגש כתב אישום או ייסגר התיק.

שטרלינג כידוע טוען שמדובר בתלונת שווא ממניעים נקמניים ואף הציג תמלול שיחה בינו לבין המתלוננת יממה לפני התלונה בה היא משוחחת איתו על נושא כרטיסים למתנדבים וכן על הצעתה למינוי מנהל מדיה מתוך המחלקה. כמו כן עורכי דינו של שטרלינג מורן סעדון ורענן עמוסי הבהירו שאיכון טלפוני של שטרלינג ביום בו נטען שנאנסה במלון מציג כי היה בכלל בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully