וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שלישית: ג'ו אלכסנדר יסיים את העונה בהפועל חולון

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 8:18

המתאזרח מצטרף לסגולים על תקן גבוה מחליף. סטפנוס דדאס תוקף את אייזיאה מיילס שלא יחזור: "הוא החליט להיכנע ללא סיבה, והשתמש במועדון שלנו רק כדי לקדם את שמו. תפקידו של ג'ו יהיה שונה ממה שהאוהדים רגילים"

ג'ו אלכסנדר, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ושוב איתכם. אלכסנדר בקדנציה הקודמת בחולון/ברני ארדוב

הפועל חולון מסרבת לוותר על העונה הזאת ועל סיכוייה להיאבק על אליפות המדינה. אף שאיבדו את טיירוס מגי ואייזיאה מיילס, הסגולים ביצעו הערב (שני) מהלך שני לחיזוק הסגל בשבועות הקרובים - והחזירו לשורותיהם את ג'ו אלכסנדר.

אלכסנדר (34, 2.03) שיחק אשתקד בחולון, וזו תהיה הקדנציה השלישית שלו במדיה. הוא פתח את העונה בעירוני נהריה, וממנה עבר לדרום קוריאה.

המאמן סטפנוס דדאס תקף את מיילס על כך שסירב לשוב לישראל, על אף הפסקת האש שהושגה בתום מבצע שומר החומות. "מיילס החליט להיכנע ולא לשוב אלינו ללא שום סיבה, תוך שימוש במועדון שלנו ובמערכת רק כדי לקדם את שמו", אמר היווני.

כך או כך, דדאס מבהיר שאלכסנדר מובא הפעם על תקן מחליף. "כמועדון, היינו צריכים להגיב למצב. קידמנו את נייט ססטינה לתפקיד שבנינו למיילס, ואנחנו שמחים שקיבלנו את ג'ו שמצטרף לתפקיד אחר ממה שאוהדי חולון רגילים. בנקודת הזמן הזו, מדובר בתוספת חשובה לקראת לוח המשחקים הקשה והצפוף שלפנינו. ג'ו ייתן לנו תמיכה בעמדת הגבוהים ויעזור לנייט ולמקסים דה זאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully