וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על אורן שטרלינג "במצב נפשי רעוע, בחרדה מאדם חסר מעצורים"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 14:08

המתלוננת נגד מנכ"ל הפועל חיפה מבקשת לא לאפשר את שחרורו ממעצר הבית: "היא מסתגרת בביתה, לא מצליחה לישון או לאכול, מחשש מאדם כוחני"

המתלוננת בפרשת המנכ"ל מליגת העל מדברת/צילום: יואב איתיאל עריכת וידאו: ליר שפיגלר

נציגיה של המתלוננת נגד אורן שטרלינג, מנכ"ל הפועל חיפה, הגישה היום (שני) בקשה למנוע את שחרורו ממעצר הבית שלו. כזכור, המתלוננת, שהייתה מתנדבת במועדון, טענה שהוא ניסה לסחוט אותה מינית. עו"ד משה גלעד, שמייצג את המתלוננת, פנה לפרקליטות וכתב בבקשה מטעמה:

"מרשתי, המתלוננת, נמצאת במצב נפשי רעוע ביותר מאז שהחלה הפרשיה. היא מסתגרת בביתה, לא מצליחה לישון או לאכול ומצויה בחרדה מתמשכת תוך חשש מהחשוד, שנתפס בעיניה כאדם כוחני ביותר, חסר גבולות ומעצורים.

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג. אדריאן הרבשטיין
אורן שטרלינג/אדריאן הרבשטיין

"רמת החרדה של מרשתי עולה עוד יותר בימים אלה, לאור שחרורו הקרוב של החשוד ממעצר בית. לפיכך הריני לפנות אליכם בבקשה לפנות לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצר הבית של החשוד לתקופה נוספת, לכל הפחות עד אשר יוגש כתב אישום".

כזכור, בסוף השבוע שטרלינג הכחיש בתוקף את הטענות, הראה תכתובת לכאורה תמימה שהייתה לו עם המתלוננת, וטען: "התלונה נגדי ממניע נקמני, אני הקורבן בטירוף הזה. אני מתמודד עם שקר גס, בוטה, אלים ומסוכן ואישה המנסה להחריב את חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully