וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצביעים ברגליים: הפועל ירושלים לא מצפה ליותר מ-2,000 צופים נגד מכבי תל אביב

23.5.2021 / 11:15

קלאסיקו? משחק אחרון לפני הפלייאוף? שורת ההפסדים והאכזבות, לצד דילול הסגל בשל עזיבת הזרים, מביאה את האדומים לשלבי הסיום במצב של ייאוש. המאמן יונתן אלון אחרי ההפסד בחיפה: "אנחנו לא מספיק עמוקים כדי לנצח"

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו עם ג'וליאן בויד, תמיר בלאט. לילך וייס רוזנברג
היציעים ימשיכו להיות ריקים? ג'וליאן בויד, סולימאן בריימו ואדם אריאל/לילך וייס רוזנברג

רשימת נקודות הציון השליליות של הפועל ירושלים בעונת 2020/21 ארוכה, וממשיכה להתארך, ונראה כי מחר (שני, 21:00) תקבל חותמת נוספת: במועדון לא מצפים ליותר מ-2,000 צופים במשחק הביתי האחרון לפני הפלייאוף, נגד מכבי תל אביב.

בפעם האחרונה שהאלופה הגיעה לארנה, על אף מגבלות הקורונה, הגיעו 3,150 אוהדים; בעונה שעברה, כשהאדומים היו בשיאם, שתי הקבוצות סימלו את מסיבת הסיום לפני תחילת ההגבלות בישראל - ומשכו 8,235 אנשים ליציעים. המספרים שעליהם מדברים כעת לא זכורים מאז ימי מלחה.

ירושלים נמצאת לקראת סיומה על אחת העונות הגרועות שלה ב-30 השנים האחרונות, וכשההרכב הבינוני נחלש עוד יותר עם עזיבתם של ארבעה זרים, המצב רק הולך ומידרדר מבחינתה. כרטיס למשחק יעלה 50 שקלים, כשלאוהדים ביציע 1 (שבו הגוש המעודד) יוזל המחיר ל-40 שקלים, אבל הקהל צפוי להצביע ברגליים ולא להגיע.

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אין מספיק עומק בסגל. יונתן אלון/ברני ארדוב

אמש ספגה הקבוצה הפסד נוסף, וצפוי לחלוטין, 97:85 ברוממה להפועל חיפה. עד לפני שבועיים נתפסו המשחקים הללו כעוד נדבך באכזבה המתמשכת, אבל במצב הנוכחי - כשהיא מופיעה עם שני זרים בלבד מהסגל המקורי (סולימאן בריימו וכריס קרמר) ועוד שניים שהגיעו במהלך העונה מהליגה הלאומית (ג'וליאן בויד ואנדרו יודי) - גם הגישה משתנה, ומזכירה את המועדון בימים רחוקים ביותר.

"אני חושב שהחזקנו מעמד כל עוד יכולנו", אמר המאמן יונתן אלון. "היה לנו רבע שלישי טוב, אבל אנחנו לא מספיק ארוכים ועמוקים כדי לנצח במשחק ולהחזיק את הדקות האלה לאורך זמן ממושך יותר. כל אחד עשה את המקסימום, ובשבילנו זה הרבה".

בריימו, שקלע 30 נקודות, סיכם: "זה היה משחק קשה. אני גאה בחברים שנלחמו עד הסוף. נחזור הביתה, וננסה לאסוף הכול ולהתחבר לקראת מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully