וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "לשחק כל יומיים? שחקנים ייפצעו. מדהים שלא שאלו אותנו"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 11:00

מאמן הפועל חולון זועם על לוח המשחקים הצפוף בבית העליון: "מי שקבע את זה, לא שיחק כדורסל. זה טוב רק לזכויות השידור, אבל הן לא יממנו את הפציעות. השחקנים לא ירצו לקבל שכר כדי למות על הפרקט"

סטפנוס דדאס, מאמן הפועל חולון עם יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"מגיע לנו להיות בגמר נגד מכבי תל אביב". דדאס עם ספרופולוס אתמול/דני מרון

הטוויסט שהכניס מבצע שומר החומות לא עשה חסד עם הפועל חולון, שהובסה אמש (שבת) בידי מכבי תל אביב 86:65. הסגולים, עדיין ללא המצטרף הטרי מיכאל סוקולובסקי, הגיעו להיכל מנורה מבטחים עם שלושה זרים. כשנייט ססטינה תיפקד כגבוה היחיד בסגל, הם הצליחו לשמור על שוויון במאבקי הריבאונד בעזרתם של ווילי וורקמן ופרדריק בורדיון (32:32), אבל ספגו 42 נקודות משחקני הפנים בצהוב, אנטה ז'יז'יץ', דראגן בנדר ואנג'לו קלויארו.

כעת עומדים בפני חולון שלושה משחקים בקרב על המקום השני בסיום הבית העליון, שניים מול היריבות הישירות על הדירוג - הפועל אילת וגלבוע/גליל. למיקום הסופי יש משמעות לא רק במבט לקראת סדרות הפלייאוף, אלא גם לזכייה בכרטיס המובטח לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.

למאמן סטפנוס דדאס אין ספק מי הטובה מבין השלוש. "אני מקווה שנהיה כאן שוב ב-9 ביוני, אבל הדרך לשם עוד ארוכה", אמר היווני במבט לקראת סדרת הגמר. "מבלי לזלזל בגלבוע ובאילת, מגיע לנו להיות בגמר נגד מכבי. נצטרך להיות במקום השני או השלישי כדי להימנע ממנה בחצי הגמר, וכדי שהיא תימנע מלפגוש אותנו. בשבילי מכבי זה דרבי, והמשחק הבא יותר חשוב לנו מהמשחק הזה".

שחקן הפועל חולון נייט סטטינה, קולע מעל עומרי כספי, מכבי תל אביב. דני מרון
מתגעגע למגי ומיילס. סטטינה/דני מרון

דדאס תקף את מנהלת הליגה על לוח המשחקים הצפוף בבית העליון, שנגזר בשל דחיות המשחקים בשבועיים האחרונים, לצד דרישת פיב"א לסיים את העונה עד ל-15 ביוני, בשל המשחקים האולימפיים. "לוח המשחקים לא מקובל, זה לא פלייאוף. מי שקבע את זה לא שיחק כדורסל. השחקנים יקומו בבוקר עם כאבים, יעשו רק טיפולים, נראה וידאו לקראת אילת ואז הם צריכים לשחק שוב, והם ייפצעו.

"הליגה אוהבת את התמונה שבה רק שמונה שחקנים יכולים להתחמם? תשאלו את השחקנים, הם לא ירצו לקבל שכר כדי למות על הפרקט. למה זה טוב? לזכויות השידור, אבל הן לא יממנו את הפציעות. לשחק כל יומיים בשביל מקומות 4-2? זה מדהים שלא מתקשרים לשאול אותנו. מה אני אגיד להם מחר? אני לא מפחד להגיד את האמת של כל המאמנים. זה לא מקובל לבריאות השחקנים".

"המצב מתסכל", הוסיף דדאס. "גם בשנה שעברה קידמנו את הקבוצה והיה קורונה, ועכשיו טיירוס מגי נפצע. אני בטוח שאייזיאה מיילס יחזור. אם לא, זה לא טוב בשבילו. סוקולובסקי שהוא שחקן עם אופי, שיוסיף לכימיה שלנו, ויגיע לקו העונשין, דבר שחסר לנו בלי טיירוס. ננסה לחיות ככה את הפלייאוף".

בחולון לא פוסלים את האפשרות להשאיר לעונה הבאה את ססטינה, שהובא כגיבוי לקראת שלבי ההכרעה בישראל ובליגה הבלקנית, והתאקלם בצורה טובה כרוקי. "שיחקנו טוב לאורך רוב המחצית השנייה, ושתי הדקות האחרונות של המחצית נתנו למכבי מומנטום שהכריע את המשחק. אתה מוצא את עצמך במצב שאתה רודף אחרי היריבה. אני לא מאשים את הסגל הקצר בהפסד, אבל קשה לרוץ אחרי קבוצה כזאת".

גם ססטינה, שקלע אתמול 20 נקודות, התייחס לחסרונם של מגי ומיילס: "טיירוס היה אחד הקלעים הטובים בליגה, ובלעדיו אנחנו מאבדים הרבה נקודות למשחק. לאבד אותו ואת אייזיאה זה קשה, ואנחנו צריכים להישאר ביחד, להילחם ולנסות לשמור על הבריאות שלנו, כי הרבה שחקנים משחקים הרבה דקות. נצטרך למצוא את הדרך איך להתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully