וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה מתלבט לגבי מאמן בית"ר ירושלים, עטר לא בתכניות של המועמדים

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 8:31

אחרי התייעצויות רבות במהלך סוף השבוע, היו"ר לקח לעצמו עוד כמה ימים לחשוב על זהות האיש על הקווים. רפואה וסילבס לא ששים להשאיר את החלוץ. דודו דהאן מחפש לירדן שועה קבוצה בחו"ל

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
רפואה וסילבס ממתינים בציפייה דרוכה/אודי ציטיאט

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, אמור לקבל החלטה סופית בימים הקרובים בנוגע למאמנה הבא של הקבוצה. לאורך סוף השבוע התייעץ אוחנה עם לא מעט קולגות בנוגע להחלטה והחליט לקחת לעצמו עוד כמה ימים לחשוב לפני שיקבל החלטה סופית. המועמדים הם כמובן קובי רפואה וחיים סילבס, אך בבית"ר אמרו אתמול כי לא מן הנמנע שברגע האחרון תבחן אופציה נוספת. לאוחנה אין אפשרות כלכלית לצרף את יוסי אבוקסיס, כך שהוא לא על הפרק, למרות שהמאמן היה רוצה להגיע לבירה.

בנוגע לתפקידו החדש של אוחנה כמנהל מקצועי, מעבר להודעת המועדון אפשר יהיה לדעת לאורך זמן מה המהות האמיתית של התפקיד. אחרי שמשה חוגג התבטא במסיבת העיתונאים כי אין צורך במנהל מקצועי ואין אותו בשום קבוצה בישראל, ימים יגידו איזה גב מקצועי וכלכלי יקבל אוחנה מהבעלים, שבכל מקרה מתכוון להקטין את השקעותיו לקראת עונה פיננסית, בה הקבוצה תצטרך לצרף שחקנים חופשיים בעלויות לא גבוהות.

תקציר התבוסה של בית"ר ירושלים להפועל חדרה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 3:0/ספורט 2

סוכנים של לא מעט שחקנים בקבוצה ביקשו הבהרות בנוגע לקיצוצים אפשריים או שיחרורים, אך בבית"ר הבהירו שפרט לשי קונסטנטין, שביקש לעזוב, כל החלטה תתקבל לאחר מינוי מאמן. בעוד קובי רפואה משחק עם ארבעה שחקנים בהגנה, חיים סילבס לעתים מעדיף מערך של שלושה בלמים והרצונות של כל מאמן שונים.

דודו דהאן שמייצג את ירדן שועה, התבקש לנסות למצוא קבוצה שתרכוש אותו. יחד עם זאת, אם בית"ר לא תקבל את סכום ההשקעה על החלוץ או לפחות את רובו, הוא יישאר לעונה נוספת. במועדון יקבלו השבוע החלטה סופית בנוגע לאחוז הקיצוץ שידרשו מהשחקנים.

אגב, בשיחות של חוגג ואוחנה עם המאמנים הפוטנציאליים, לא נרשמה התלהבות גדולה מהשארת אלירן עטר והוא ככל הנראה סיים דרכו במועדון. בנוגע לעידן ורד, ישנה החלטת מועדון שהוא יקבל הצעה לחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לאחר מינוי מאמן ושיחה עימו, אמור השחקן לקבל הצעה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully