וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מפולין: מיכאל סוקולובסקי חתם בהפועל חולון

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 12:33

הפורוורד הפולני, שהודח מהפלייאוף האיטלקי עם טרוויזו, יופיע בחודש הקרוב בישראל. העמיד העונה ממוצעים של 13.3 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-44% לשלוש

מיכאל סוקולובסקי הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
ברוכים הבאים. סוקולובסקי/אתר רשמי, הפועל חולון

עד לפני עשרה ימים, איש בהפועל חולון לא יכול היה לשער שהקבוצה עוד תעסוק העונה בהחתמות, אבל המציאות הביטחונית בישראל כופה סיטואציות מוזרות - וזו רק אחת מהן. הסגולים הודיעו היום (חמישי) על צירופו של הפורוורד הפולני מיכל סוקולובסקי למשחקי הבית העליון והפלייאוף שנותרו העונה.

אייזיאה מיילס עזב אמש את ישראל בעקבות ירי הרקטות הבלתי פוסק מרצועת עזה, ואוהדי הקבוצה קיימו איתו פגישת פרידה. הוא טס לארה"ב עם טיירוס מגי הפצוע, ובחולון יעשו בימים הקרובים מאמץ לחזק גם את הקו האחורי ולהנחית רכז זר, לאחר שהמשא ומתן עם מרקוס פוסטר נכשל ברגע האחרון.

סוקולובסקי (28, 1.96) שיחק העונה בטרוויזו האיטלקית, וכבר יצא באופן עקרוני לפגרה, לאחר שהודח איתה ברבע גמר הפלייאוף. הוא תרם 13.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בליגה, וקלע שתי שלשות בממוצע למשחק ב-44.4 אחוזים.

במדי נבחרת פולין העמיד הפורוורד ממוצעים של 7.5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים ב-18 דקות בגביע העולם ב-2019, ובקמפיין האחרון של מוקדמות היורובאסקט עלה ל-11.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-26 דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully