וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות כואבת: ניסה לפרוץ לרכבו של לוחם ב-UFC וסיים בבית החולים

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 21:58

מכל הרכבים במגרש החניה, בחר הפורץ האמריקאי דווקא ברכבו של דריק לואיס שנלחם במשקל כבד. זה נגמר עם אגרוף בודד, נוקאאוט כואב במיוחד ומעצר מתוקשר

דריק לואיס לוחם MMA אמריקאי תופס על חם גנב שניסה לפרוץ לרכבו/אינסטגרם

גנב מכוניות אמריקאי קיבל היום (רביעי) שיעור חשוב במיוחד. אותו צעיר החליט לפרוץ למכונית ביוסטון. הוא עשה את דרכו למגרש מכוניות ובחר לו את האחת. הוא החל בניסיון הפריצה ואף עיקם את אחת הדלתות, כשלפתע בעל הרכב הגיח מאחוריו. לצערו המאוד רב של אותו גנב, בעל הרכב היה לא אחר מאשר דריק לואיס, לוחם ה-MMA במשקל כבד, שמככב בשנים האחרונות על הבמה הגדולה מכולן - ה-UFC.

דריק לואיס לוחם MMA אמריקאי. AP
לא התאמץ. לואיס באוקטגון/AP

לואיס, אחד הלוחמים הגדולים בארגון (190 ס"מ על 120 ק"ג), טוען שמיד כשהוא זיהה את ניסיון הפריצה, הוא הסתער על הגנב שניסה לפרוץ לרכבו עם מברג ושלח לפניו אגרוף בודד, שהספיק כדי להפילו לרצפה. הוא הזעיק את המשטרה והחזיק את הפורץ בקלות עד להגעת השוטרים למקום. "המזדיין הזה בחר את המכונית הלא נכונה. אך אל דאגה, הוא בסדר". על פי הדיווח, הפורץ פונה לבית חולים לפני שהועבר לחקירה במשטרה.

לואיס, המחזיק במאזן 7:25 בקריירת ה-MMA שלו ובמאזן 5:16 ב-UFC, מדורג כרגע במקום השלישי בקטגוריית המשקל שלו, אחרי ניצחון אדיר בקרב האחרון שלו על קרטיס בליידס, שזיכה אותו גם בתואר "נוקאאוט השנה". נראה שהקרב הבא שלו יהיה נגד הלוחם המוביל בקטגוריה, פרנסיס אנגאנו, אחרי שהשניים נפגשו בעבר, אי שם ביולי 2018, אז ניצח לואיס בהחלטת שופטים אחידה.

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully