וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים: האדומים ללא קהל אך "בטירוף על הגביע"

18.5.2021 / 20:57

בקבוצה של קלינגר מעריכים כי יפסידו כ-300 אלף שקל עקב העובדה שמשחק חצי גמר הגביע ייערך ללא קהל, אך תגיע במוטיבציית שיא ולא מתכוונת לזלזל ביריבה מהלאומית

חצי הגמרהסתיים19/05/2021
הפועל תל אביב
  • אלטמן (20)
7:8
  • (56) צ'ילאקה
בית"ר תל אביב בת ים
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אודי ציטיאט
הזהיר את שחקניו מפני האיכות של שחקני היריבה מהלאומית. קלינגר/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב

שחקני הפועל תל אביב ייצאו מחר בבוקר לבית מלון בחיפה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר תל אביב בת ים. הזרים של הקבוצה שוהים כבר במלון בימים האחרונים, בזמן שהקבוצה עצמה מתאמנת בבית הנבחרות בשפיים. השחקנים שמחו היום לשמוע שהמשחק יתקיים מחר ואמרו: "כולנו רצינו משחק עם כל הקהל שלנו מאחורינו, אבל זה לא נראה באופק ורוצים כבר לשחק, כולם בטירוף על הגביע".

קלינגר לא תירגל הרכב אך צפוי לעלות על ההרכב החזק שלו לאורך החודשים האחרונים בליגה. במועדון העריכו כי יפסידו כ-300 אלף ש"ח כתוצאה מכך שהמשחק ייערך ללא קהל, אך מכשהבינו היום שאין ברירה, נתן שרון ניסנוב את האישור לכך. ניר קלינגר ערך לשחקניו מספר אסיפות מקיפות על בית"ר תל אביב בת ים ואף הזכיר להם כי בשנה שעברה הפסידה הקבוצה בחצי הגמר למכבי פתח תקוה מהליגה השנייה: "זאת קבוצה איכותית עם שחקנים ברמה של ליגת העל, וכולם שם רוצים להוכיח את עצמם" אמר המאמן לשחקניו.

שלומי אזולאי, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
צפוי לפתוח כחלוץ בודד. שלומי אזולאי/דני מרון

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה

בית"ר תל אביב בת ים

לאחר הדחייה משבוע שעבר, בית"ר תל אביב בת ים תנסה להציג את היכולת מהשלבים הקודמים ולהמשיך להפתיע אחרי שכבר הדיחה את עירוני קרית שמונה ובני סכנין מליגת העל, והציגה יכולת מרשימה בלא מעט ממשחקיה בליגה הלאומית.

גיא מזרחי שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
הקבוצה מהלאומית חולמת על הפתעה. גיא מזרחי/אודי ציטיאט

טריוויה

* זה שחזור חצי הגמר מ-2008, אז בית"ר הייתה מאוחדת עם שמשון תל אביב ושיחקה בליגה הארצית (השלישית), אבל בכל זאת נתנה פייט לאדומים שניצחו 8:9 בפנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות.

* אז, אגב, בית"ר הדיחה בדרך לחצי הגמר שלוש קבוצות מליגת העל: מכבי תל אביב, הפועל פתח תקוה ועירוני קרית שמונה. הפעם היא עברה את קרית שמונה ובני סכנין.

* סך הכול היו שמונה מפגשי גביע בין השתיים מאז קום המדינה, כשהפועל תל אביב ניצחה בשבעה מהם ועוד אחד (משחק ראשון מבין שניים ברבע הגמר ב-1988) הסתיים בתיקו.

* הפועל תל אביב מחפשת גמר ראשון מאז הזכייה האחרונה ב-2012, בעוד בית"ר תל אביב לא הייתה שם מאז 1977.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully