וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בכר יהנה מסגל מלא בגביע, רוקאביציה צפוי לחזור להרכב

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 16:30

החלוץ נראה חד באימונים ומקבל עדיפות על פני דוניו שפתח במשחקים האחרונים. אחרי שתסתיים העונה, במועדון יישבו עם המאמן על הארכת חוזה

ניקיטה רוקאביציה עם גודסוויי דוניו שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
מקבל עדיפות על פני דוניו. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר יהנה מסגל מלא במשחק הגביע ביום חמישי מול מכבי תל אביב. לפי האימונים האחרונים נראה שהמאמן עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיעלה. כידוע, מי שצפוי לחזור להרכב הוא ניקיטה רוקאביציה שגם נראה חד יותר באימונים בשבוע האחרון, כך לפי אנשי הקבוצה. בכר עדיין מתלבט בין רוקאביציה לדוניו אך נראה שהעדיפות היא למלך השערים של הקבוצה שלא פתח לאחרונה בהרכב.

גם בין ארנסט מאבוקה לרז מאיר ישנה התלבטות, כאשר במרכז הקישור יש התלבטות בין מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי וחוסה רודריגס כששניים מהשלושה יפתחו. ההולנדי זוכה לעדיפות מבין השלושה ונדמה שרודריגס או אבו פאני ימצאו עצמם על הספסל.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. דני מרון
יאריך חוזה אחרי שתסתיים העונה. בכר/דני מרון

בחיפה מקווים מאוד לסיים את העונה בצורה טובה, כאשר הפגרה הכפויה כמובן הגיעה בעיתוי לא טוב, שכן אחרי התיקו 2:2 מול מכבי תל אביב היה נדמה שחיפה במומנטום בדרך לאליפות וההעפלה לגמר הגביע. עם זאת, בקבוצה הנמיכו להבות והתאמנו באופן סדיר לאורך כל הימים הללו. עומר אצילי שנעדר בשבוע שעבר משני אימונים בשל סיבות אישיות, חזר להתאמן וצפוי לפתוח בהרכב ביום חמישי.

במקביל, בקבוצה עוסקים גם בעונה הבאה, כאשר הצעד הראשון שייעשה עם הבטחת האליפות אם וכאשר חיפה תזכה בה, היא לשבת עם בכר על הארכת חוזהו. במועדון מעריכים מאוד את המאמן ומקווים להשאירו גם בעונות הבאות בקבוצה. גם בגזרת השחקנים בחיפה יאיצו את בניית הקבוצה והחלטות לגבי השחקנים הקיימים רק לאחר שיושלמו המשימות בליגה ובגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully