וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אייזיאה מיילס וטיירוס מגי עוזבים, פיצוץ במו"מ עם מרקוס פוסטר

18.5.2021 / 21:20

אחרי נפילת הרקטות בעיר, הסגולים מאבדים את הפורוורד שחוזר לארה"ב. גם הגארד הפצוע צפוי לטוס איתו. פיצוץ במו"מ עם הכוכב לשעבר, שכבר היה קרוב לחתימה אך לא יחזור

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דני מרון
היה בקרבת שתי רקטות שנפלו בחולון. אייזיאה מיילס/דני מרון

מבצע שומרי החומות וירי הרקטות הבלתי פוסק לעבר ישראל טרפו מחדש את הקלפים בליגת העל בכדורסל, וישפיעו לרעה גם על הפועל חולון. המועדון הודיע היום (שלישי) כי אייזיאה מיילס וטיירוס מגי צפויים לעזוב את הארץ ולשוב לבתיהם בארה"ב בלילה שבין רביעי לחמישי.

במקרה של מגי מדובר באירוע פחות משמעותי, מאחר שגם כך הוא הושבת למספר שבועות בעקבות שבר במרפק, אותו ספג ברבע גמר ליגת האלופות. מיילס, לעומת זאת, היה אמור להמשיך ולהיות אחד הכוכבים הבולטים לקראת הפלייאוף.

"מיילס היה נתון בימים האחרונים ללחץ כבד מצד משפחתו, שהפצירו בו לעזוב במהרה את ישראל", נמסר מטעם המועדון. "בתחילה הוא רצה להישאר, אך לאחר נפילת הטיל בסמוך להיכל, בזמן האימון בשבת בצהריים, החליט השחקן לעזוב. יש לציין שגם ביום ההפגזות הראשון על חולון סעד מיילס בסמוך למקום פיצוץ האוטובוס כחצי שעה לפני המקרה".

שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו עם כריס ג'ונסון, עודד ברנדוויין. אודי ציטיאט
נשאר למרות הפציעה. מקסים דה זאו/אודי ציטיאט

וממי שהולך למי שנשאר: מקסים דה זאו סובל בימים האחרונים מפציעה בשוק רגלו וייעדר למשך מספר ימים מהאימונים. לסנטר הבלגי, שנמצא בארץ לבדו, הוצע לטוס למספר ימים למשפחתו, אך הוא בחר להישאר לצד חבריו.

בחולון קיוו לבצע מהלך מהיר להחזרתו של מרקוס פוסטר (25, 1.91), שכיכב אשתקד בקבוצה, וסיים בסוף השבוע את העונה בטורקיה. הצדדים כבר היו קרובים לחתימה, אולם המשא ומתן פוצץ פסוטר, שהעמיד אשתקד 20.2 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק בליגת העל, הצטרף בקיץ לפנאתינייקוס, אבל לא השתלב בשורותיה ועבר לטורק טלקום אנקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully