וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת חצי גמר הגביע הספרדי: מאיורקה - דפורטיבו

31.1.2003 / 22:25

מחזיקת הגביע תפגוש את הקבוצה שהדיחה את ריאל מדריד ואילו אוסאסונה ורקריאטיבו, ייאבקו ביניהן על הופעה ראשונה בגמר בשבוע הבא



"לפגוש את מחזיקת הגביע זו משימה קשה מאוד עבורנו," אמר מאמן מאיורקה, ג'ורג'יו מנסאנו, כשקיבל לידיו את תוצאות הגרלת חצי גמר הגביע הספרדי, "אבל למרות הקושי אנחנו מאמינים שהסיכויים להגיע לגמר נוסף עבורנו עומדים על 50-50." מאירוקה עלתה לגמר הראשון והיחיד שלה בינתיים, ב-1998 עם הקטור קופר על הקוים (הפסידה לברצלונה).

מאיורקה, שעלתה על חשבון אלופת אירופה ריאל מדריד בזכות ניצחון 0:4, תפגוש אם כן את דפורטיבו לה קורוניה במפגש הגדול של חצי הגמר. לה קורוניה זכתה בתואר בעונה שעברה ותרצה להגן עליו השנה, אחרי שנאלצה לעמול קשה במשחק אתמול מול מורסיה מהליגה השניה (הפסידה 3:4 ועלתה בזכות שערי חוץ - אחרי ניצחון 0:1 ביתית בסיבוב הראשון).

במשחק השני של חצי הגמר, תפגוש רקריאטיבו הואלבה את אוסאסונה, שתי קבוצות תחתית העונה, עם פוטנציאל אמיתי להגיע לגמר ראשון בהיסטוריה שלהן.

דפורטיבו ורקריאטיבו יארחו שתיהן את המשחק הראשון בדרך לגמר, כבר בשבוע הבא. הגומלין יערך אצל הקבוצה היריבה כחודש מאוחר יותר (בשבוע הראשון של חודש מרץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully