וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החשוד בעבירות מין שוחרר למעצר בית של 20 יום

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 11:01

השופטת קבעה שהמנכ"ל החשוד יכול להשתחרר ממעצר. עורכי דינו יערערו: "מבחינתנו מדובר בעלילת שווא, תלונה שהוגשה ממניעים זרים"

רענן עמוסי מורן סעדון עורכי הדין של המנכ"ל החשוד/יואב איתיאל

המנכ"ל החשוד בעבירות מין שוחרר היום (ראשון) למעצר בית של 20 יום אחרי חקירה ממושכת. כזכור, המנכ"ל נעצר אחרי שנחקר במשך שעות ארוכות ובסופו של דבר הובא בפני שופט. במועדון בו עובד המנכ"ל עדיין לא הגיבו למעצר ולא ברור מה הבעלים של הקבוצה יעשה, אך בסביבתו האריכו שבשל המעצר, ייצא המנכ"ל לחופשה כפויה.

עורכי דינו רענן עמוסי ומורן סעדון מתכוונים לערער על משך מעצר הבית וסעדון אמרה: "שמחים שהוא שוחרר למעצר בית אחרי שתי חקירות. בית המשפט קבע שיש ראיות שתומכות בגרסה שלנו. מבחינתנו מדובר בעלילת שווא וגרסה של מתלוננת שהגיעה ממניעים זרים וכלכליים".

רענן עמוסי מורן סעדון. יחצ, אתר רשמי
מרוצים מהשחרור. עורכי דינו של המנכ"ל החשוד/אתר רשמי, יחצ

הפרשה התפוצצה בתחילת החודש, כשמתנדבת בקבוצה התלוננה במשטרה על עבירות מין שביצע בה כביכול המנכ"ל. לטענתה, הבכיר ידע על רומן שניהלה עם אחד השחקנים ולחץ עליה שתקיים עמו יחסים תוך כדי איומים.

לטענת המתלוננת, המנכ"ל ידע על רומן שניהלה עם אחד משחקני הקבוצה ואיים עליה כי אם לא תקיים עמו יחסים יחשוף את הרומן, כאשר הכדורגלן איתו נוהלה מערכת היחסים - נשוי.

  • עוד באותו נושא:
  • מנכ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully