וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני למקורביו: "הבהרתי למכבי חיפה שאין לי כוונה להישאר"

15.5.2021 / 12:36

הקשר חתום גם לעונה הבאה אבל זועם על שכרו הנמוך, שלטענתו קוזז באופן משמעותי מאז שחזר מהשאלה בהפועל חדרה. בחיפה הבהירו שהציעו לו חוזה ארוך טווח "מהגבוהים במועדון", חבריו לקבוצה החמיאו: "למרות המרמור הוא נתן הכל על הדשא". יגיע לטרבזונספור?

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
נחוש לעזוב. אבו פאני/אריאל שלום

מוחמד אבו פאני נחוש לעזוב את מכבי חיפה בסוף העונה, למרות העונה הטובה שהוא רושם ועל אף השדרוג בשכר שהקבוצה הציעה לו. הקשא טוען שהרוויח שכר זעום העונה, נמוך אפילו מזה שהרוויח כששיחק כמושאל בהפועל חדרה. אבו פאני טוען שחזר לחוזה המקורי שלו אחרי ששודרג כששיחק בחדרה.

"אין שחקן הרכב בארץ שמשחק בקבוצה גדולה ומרוויח כמוני", זעם השחקן בפני מקורביו, "הבהרתי גם למכבי חיפה שאני לא נשאר כאן בעונה הבאה".

חיפה מימשה את האופציה להשאיר את אבו פאני בעונה הבאה, ובמקביל מנסים לשכנע אותו לחתום על הארכת חוזה לשלוש שנים עם שדרוג בשכר, אבל הקשר נשמע נחוש לעזוב.

מי שמחפש עבורו קבוצה הוא סוכן העל הסרבי פאלי רמאדני שכבר העמיד בפני השחקן כמה אופציות בליגות שונות בחו"ל ביניהן גם הליגה הטורקית. אחת הקבוצות שמתעניינות באבו פאני היא טרבזונספור, בה מככב אקס הפועל באר שבע טוני וואקמה. בחיפה מודעים לכעס של אבו פאני וכבר תקופה ארוכה קיימת מתיחות בין הצדדים בשל כל ההתנהלות סביב החוזה העונה.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה עם סאן מנחם, מאור לוי, רז מאיר, נטע לביא. אריאל שלום
המשיך לשחק ולהצטיין, למרות המתיחות. אבו פאני במרכז/אריאל שלום

עם זאת, בקרב שחקנים אבו פאני גורף מחמאות גדולות. "הכעס של אבו פאני זה משהו שהולך איתו כבר חודשים ארוכים ואף אחד מכם לא ראה ביטוי לזה במגרש", קבע אחד מחבריו של השחקן בקבוצה. "הוא נתן הכל והוא גורם קריטי במאבק האליפות. הרבה שחקנים אחרים היו מתרגמים את המרמור לבעיות ותקריות, אבל אבו פאני התרכז על הדשא ונתן את כולו וגם שמר על שקט".

בחיפה מנגד טוענים שהציעו לאבו פאני סכומים גבוהים בחוזה לשלוש שנים וגורמים המעורים בפרטים אמרו שמדובר בחוזה משודרג משמעותית. למרות זאת, הקשר פגוע מהמועדון ומתכוון לעבור לחו"ל.

"לאבו פאני יש חוזה", אמרו בקבוצה. "אבל לאור כל המתיחות ומה שקרה העונה מאחורי הקלעים, ברור לכולם שאם אבו פאני יביא הצעה טובה, בקבוצה יתנו לו ללכת". גורם נוסף המעורה בפרטים אמר: "הוא קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח עם שכר מהגבוהים במועדון".

אבו פאני חזר העונה בהשאלה מהפועל חדרה והצליח להפתיע כשהפך לבורג מרכזי בקבוצה ולאחד משלישיית הקישור האמצעי שהפכה לחלק מרכזי בריצה לאליפות, מה שאף הקנה לו מקום בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully